کسب درآمد از همکاری در فروش رویداد ها + آمار

تاریخ: ۲۸ شهریور ۱۳۹۶

برگزارکنندگان رویدادها روزانه ده‌ها میلیون تومان از طریق فروش رویدادهاشون در سامانه ایوند کسب درآمد دارن. شاید براتون جالب باشه که بدونید رویدادها در یک ماه گذشته مبلغ ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان فروش رو از طریق ویژگی “همکاری در فروش” ایوند تجربه کردن که از این گردش مالی، مبلغ ۶,۵۰۰,۰۰۰ تومان سهم کسانی بوده که این رویدادها رو به اشتراک گذاشتن و کسب درآمد کردن!
“همکاری در فروش” در ایوند به این صورت اجرا می‌شه که رویدادها می‌تونن درصدی از مبلغ بلیت‌هاشون رو برای کسی که لینک رویداد رو به اشتراک بگذاره در نظر بگیرن تا هر زمان که خریدی از این طریق اتفاق افتاد، اون مبلغ مشخص‌شده به حساب شخصی که لینک رویداد رو به اشتراک گذاشته واریز بشه.
امکان همکاری در فروش به تازگی در ایوند راه‌اندازی شده و به همین دلیل تعداد رویدادهایی که از این ویژگی استفاده می‌کنن، درصد خیلی کمی از کل رویدادها رو تشکیل میده. اگر حدود ۸۰ درصد رویدادهای پیش رو در ایوند از این ابزار استفاده کنن، می‌تونیم حدس بزنیم که سهم افراد به اشتراک‌گذارنده، حدود ۱۲,۰۰۰,۰۰۰ تومان خواهد شد!


شما هم به آسونی و بدون هیچ ریسکی، می‌تونید سهمی از این درآمد داشته باشی:
فقط کافیه که داخل سایت ایوند یک حساب کاربری در کمتر از سی ثانیه ایجاد کنید.

ایجاد حساب کاربری

بعد از اون، از طریق دیوار همکاری در فروش بین رویدادها بچرخید، رویدادهای با موضوع مد نظرتون رو پیدا کنید و با کلیک روی دکمه “کپی لینک”، لینک اختصاصی خودتون برای همکاری در فروش اون رویداد رو کپی کنید.

کسب درآمد
بعد از این کار، کافیه که لینک کپی‌شده رو از هر طریقی که دوست دارید، به اشتراک بذارید. اگر سایت یا کانال تلگرام دارید، خوبه که همیشه رویدادهای مرتبط با موضوع سایت و کانال‌تون رو انتخاب کنید تا هم کیفیت کانال تلگرام یا سایت‌تون حفظ بشه و هم به درآمدزایی تخصصی از این طریق دست پیدا کنید. یا اگر در شبکه‌های اجتماعی تعداد دنبال‌کنندگان قابل توجهی دارید، می‌تونید هم اون‌ها رو با تخفیفی که می‌گیرن خوشحال کنید و هم خودتون کسب درآمد کنید.
توجه کنید که قبل از انجام “کپی لینک”، باید با حساب کاربری‌تون وارد سایت شده باشید.
بعد از این، به ازای هر خریدی که از طریق لینک‌هایی که به اشتراک می‌ذارید انجام بشه، میزان همکاری در فروش اون رویداد به حساب کاربری شما در ایوند اضافه می‌شه و در نهایت شما می‌تونید از طریق دکمه‌ی “تسویه” در بخش حساب کاربری‌تون، اون مبلغ رو از ایوند دریافت کنید.

مزایای کسب درآمد از صنعت رویداد

  • این شیوه هیچ ریسکی برای سایت یا کانال تلگرام شما نداره. چون شما دارید رویدادهای مرتبط با موضوع سایت یا کانالتون رو معرفی می‌کنید و به هیچ وجه نمی‌تونه برای بازدیدکننده‌هاتون آزاردهنده باشه یا اسپم محسوب بشه.
  • هیچ هزینه‌ی اولیه‌ای نیاز نیست و هر خریدی که انجام شد، درآمدش به صورت خودکار به حساب کاربری شما واریز می‌شه.
  • هر زمان که خواستید می‌تونید درخواست تسویه بدید و پول به حساب بانکی‌ای که شما معرفی کنید، واریز می‌شه.

اگر برای کسب درآمد از طریق ابزار همکاری در فروش به سوال یا مشکلی برخوردید، حتما از طریق شماره تماس 44275846-021 یا تلگرام با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مطالب مرتبط

نظرات بازدیدکنندگان

  1. سلام دوست من
    خسته نباشید
    اینهم مورد دیگه ای که نشون میده سایت شما عالیه
    متشکرم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *