مسیر یادگیری دیجیتال مارکتینگ به پیشنهاد ایوند

تاریخ: ۲۶ خرداد ۱۳۹۸

علم دیجیتال مارکتینگ به معنی ارتباط موثر برقرار کردن با جامعه هدف (مشتری‌ها) در مکان و زمان درست است. به این منظور ما در بین رویدادهای مرتبط با این علم چند رویداد منتخب را به شما معرفی می‌کنیم تا در این مسیر همراه شما باشیم.


علم دیجیتال مارکتینگ به معنی ارتباط موثر برقرار کردن با جامعه هدف (مشتری‌ها) در مکان و زمان درست است. در نسل جدید بازاریابی به دلیل در دسترس بودن اینترنت، کسب و کارها باید در جایی که مخاطب بیشترین زمان را سپری می‌کند با او ارتباط برقرار کنند؛ یعنی در اینترنت. به این منظور ما در بین رویدادهای مرتبط با این علم چند رویداد منتخب را به شما معرفی می‌کنیم تا در این مسیر همراه شما باشیم.
به دلیل اینکه امروزه رقابت اصلی در سطح آنلاین اتفاق میفتد و اگر کسی به آن بی‌توجه باشد از قافله عقب می‌ماند! این رقابت قواعد خاصی دارد. دیجیتال مارکتینگ این پتانسیل را برای کسب و کارها فراهم می‌کند تا از روش‌های مناسب بهترین نتیجه را در رابطه با خدمات خود دریافت کنند. در این روش بازار هدف را به درستی تعیین کرده و با تبلیغات مناسب، مقرون به صرفه و قابل ارزیابی، مشتریان جدیدی جذب کرده و با بهبود تبلیغات وفاداری مشتریان را به خود افزایش می‌دهید.

۱. اصول و ابزارهای بازاریابی دیجیتال
در رویدادهای این بخش با اصول، ابزارها، کانال‎‌ها و استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال آشنا شده و با ابزارهای تحلیل‌گر شناخت بهتری از مخاطب بدست می‌آورید و با توجه با این تحلیل‌ها می‌توانید استراتژی‌های بازاریابی خود را مشخص کرده نتایج فعالیت‌های خود را بهبود بخشید.

۲. سئو و بازاریابی محتوا
سئو پروسه بهینه‌سازی وبسایت است تا در نتایج جست‌و‌جوهای اینترنتی رتبه خوبی را کسب کرده و در بین اولین نتایج جست‌و‌جو ظاهر شوید. در رویدادهای این بخش هدف‌گذاری درست و استفاده از محتوای مناسب را یاد می‌گیرید و با تولید محتوای صحیح و انتشار آن در وبسایت قادر به جذب مشتری‌های بالقوه خواهید بود.

۳. بازاریابی در شبکه‎‌های اجتماعی و طراحی کمپین
امروزه افراد بسیاری بیشتر زمان خود را در شبکه‌های اجتماعی سپری می‌کنند و ایجاد محتوای مناسب در این شبکه‌ها در ایجاد رابطه موثر با مخاطب بسیار کارامد خواهد بود. بنابراین شبکه‌های اجتماعی به یکی از کانال‌های مهم دیجیتال مارکتینگ تبدیل شده است. در رویدادهای این قسمت با شبکه‌ها و کاربردهای هر کدام در بازاریابی آشنا شده و نحوه تبلیغات و تولید محتوای اثربخش و راه‌اندازی کمپین‌های دیجیتال را می‌آموزید.

منتظر رویدادهای ما در آینده باشید…

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *