با برترین کنفرانس‌های پزشکی جهان در سال ۲۰۱۶ آشنا شوید

تاریخ: ۲۲ آبان ۱۳۹۵
کنفرانس‌های پزشکی

برای بسیاری از کسانی که با زمینه‌ی پزشکی و سلامت در ارتباط هستند، حضور در کنفرانس‌های پزشکی می‌تواند شیوه‌ی فوق‌العاده‌ای برای یادگیری، آشنایی با مباحث و چالش‌های جدید، یافتن ایده‌های نوآورانه و شناخت جدیدترین پیشرفت‌های تکنولوژیکی در این حوزه باشد. اما پیدا کردن کنفرانس‌ها یا سمینارهای پزشکی مفید و پرمحتوا تبدیل به یک موضوع چالش‌‌برانگیز و دشوار شده است. در این مطلب قصد داریم چند نمونه از بهترین کنفرانس‌های پزشکی در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ را به شما معرفی کنیم تا در صورت علاقه، محتوای آن‌ها را دنبال کنید.

نام کنفرانس: هفتمین کنفرانس سالانه‌ی پاییزی ملزومات پزشکی

محل برگزاری: داک‌کی، فلوریدا

تاریخ برگزاری: هفتم نوامبر ۲۰۱۶

همان‌گونه که از نام آن نیز پیداست، مبحث اصلی این کنفرانس پیرامون ملزومات پزشکی است. این رویداد از جمله کنفرانس‌های پزشکی آموزشی است که ذهن هزاران نفر از شرکت‌کنندگان را با جدیدترین مباحث موجود در این حوزه آشنا کرده و به چالش می‌کشد.

نام کنفرانس: دومین کنفرانس جهانی در زمینه‌ی پزشکی از راه دور و سلامت الکترونیک

محل برگزاری: لاس‌وگاس، نوادا

تاریخ برگزاری: هفتم نوامبر ۲۰۱۶

این کنفرانس در دومین سال برگزاری خود از متخصصین درمان از راه دور سراسر دنیا دعوت به عمل خواهد آورد تا با ارائه‌ی سخنرانی، برگزاری نمایشگاه‌ها و همچنین کارگاه‌هایی بزرگ، گام موثری را در این حوزه‌ی نوظهور در عرصه‌ی پزشکی بردارد.

نام کنفرانس: کنفرانس ASPiH

محل برگزاری: بریستول، انگلستان

تاریخ برگزاری: پانزدهم نوامبر ۲۰۱۶

این کنفرانس یک تجربه‌ی میان‌رشته‌ای را در زمینه‌ی آخرین پژوهش‌ها، فناوری‌ها و برنامه‌های کاربردی و نرم‌افزار‌های پزشکی برای مخاطبان‌اش به همراه می‌آورد. aspih یکی از بزرگ‌ترین و جامع‌ترین کنفرانس‌های پزشکی مربوط به شبیه‌سازی در اروپا و جهان خواهد بود و در خط مقدم مربوط به صنایع پزشکی قرار خواهد گرفت.

نام کنفرانس: TEDMED ۲۰۱۶

محل برگزاری: پالم اسپرینگز، کالیفرنیا

تاریخ برگزاری: سی‌ام نوامبر ۲۰۱۶

هدف از برگزاری این کنفرانس، پر کردن شکاف بین علم و کسانی است که به دنبال جمع کردن صنایع پزشکی و شور و علاقه‌ی خود به مسائل سلامت در کنار یکدیگر هستند. شرکت‌کنندگان این کنفرانس را مدیران صنایع مربوط به حوزه‌ی پزشکی و سازمان‌های دولتی و پایه تشکیل می‌دهند.

نام کنفرانس: ششمین اجلاس جهانی بهداشت و درمان و تناسب اندام

محل برگزاری: فیلادلفیا، پنسیلوانیا

تاریخ برگزاری: پنجم دسامبر ۲۰۱۶

این رویداد و پلتفرم جهانی آشنایی با جدیدترین فناوری‌ها و همچنین شرکت در بحث‌هایی در حوزه‌ی سلامت روان، اقتصاد در بهداشت جهانی و تناسب اندام را برای علاقه‌مندان فراهم می‌کند.

نام کنفرانس: کنفرانس دیجیتالی سلامت

محل برگزاری: نیویورک‌سیتی، نیویورک

تاریخ برگزاری: ششم دسامبر ۲۰۱۶

کنفرانس دیجیتالی سلامت، ویترینی از جدیدترین نوآوری‌ها و الهام‌بخشی‌های مربوط به صنعت پزشکی را به شرکت‌کنندگان‌اش عرضه می‌کند. بیش از ۵۰۰ متخصص سطح بالا در زمینه‌ی پزشکی در این رویداد شرکت می‌کنند تا از تازه‌های صنعت خود اطلاع یابند.

نام کنفرانس: ESMO: Asia

محل برگزاری: سنگاپور، سنگاپور

تاریخ برگزاری: شانزدهم دسامبر ۲۰۱۶

کنگره‌ی سالانه ESMO این بار در سنگاپور برگزار خواهد شد. موضوع این کنفرانس به یکی از مباحث بسیار مهم و حیاتی در زمینه‌ی پزشکی -یعنی سرطان- اختصاص خواهد یافت.

نام کنفرانس: چهل‌امین کنفرانس کمک‌های اورژانسی

محل برگزاری: پارک ملی یوسیمیتی، کالیفرنیا

تاریخ برگزاری: یازدهم ژانویه ۲۰۱۷

این رویداد می‌تواند یکی از منحصربه‌فرد‌ترین تجارب کنفرانسی برای هر شرکت‌کننده باشد! کنفرانس کمک‌های اورژانسی فرصتی را برای شرکت‌کنندگان فراهم خواهد کرد که در یک محیط خاص واقع در پارک ملی یوسیمیتی به آموزش‌های باکیفیتی در زمینه‌ی کمک‌های اولیه و طب اورژانسی بپردازند.

نام کنفرانس: آخرین نوآوری‌ها در زمینه‌ی درمان و بهبود زخم‌ها

محل برگزاری: لندن، انگلستان

تاریخ برگزاری:۳۱ ژانویه ۲۰۱۷

این کنفرانس تنها به صورت آنلاین و زنده برگزار می‌شود. همان‌گونه که از نام آن نیز پیداست، موضوع اصلی آن آشنایی با انواع زخم‌ها و اقدامات لازم برای درمان آن‌ها است. سخنرانان این کنفرانس را پیشروان پزشکی از سرتاسر جهان تشکیل می‌دهند.

نام کنفرانس: کنفرانس پزشکی طب اورژانسی کروز آمریکای جنوبی

محل برگزاری: بوئنوس آیرس، آرژانتین

تاریخ برگزاری: پنجم فوریه ۲۰۱۷

در کنار سواحل زیبای بوئنوس‌آیرس و در حالی که سوار بر یک کشتی لوکس و تفریحی هستید، می‌توانید از این کنفرانس خارق‌العاده لذت ببرید! موضوع اصلی این کنفرانس، طب و امداد‌های اورژانسی به مصدومان و حادثه‌دیدگان است.

نام کنفرانس: کنفرانس مراقبت‌های اولیه و طب سالمندان

محل برگزاری: فورت لودردیل، فلوریدا

تاریخ برگزاری: پنجم فوریه ۲۰۱۷

این کنفرانس آموزشی و سرگرم‌کننده نیز در ایام تعطیلات و در سواحل آفتابی فلوریدا برگزار می‌شود. موضوع اصلی این رویداد پزشکی، مراقبت‌های اولیه -خصوصا در مورد سالمندان- است.

نام کنفرانس: درمان ارتوپدی برای مراقبت‌های اولیه

محل برگزاری:اورلاندو، فلوریدا

تاریخ برگزاری: هفدهم مارس ۲۰۱۷

این رویداد در شادترین مکان روی این کره‌ی خاکی، یعنی سرزمین والت دیزنی برگزار می‌شود! در نتیجه شما می‌توانید در کنار محبوب‌ترین و مشهورترین شخصیت‌های کارتونی جهان، به یادگیری و آموزش جدیدترین موضوعات در حوزه‌ی طب ارتوپدی از جمله مدیریت و درمان درد کمر، تکان‌های مغزی و مسائل مربوط به بیماری‌ها و دردهای زانو و درمان‌های موجود برای این مشکلات بپردازید.

نام کنفرانس: کنفرانس بررسی اچ‌آی‌وی و هپاتیت در مردم آمریکا

محل برگزاری: ریو دو ژانیرو، برزیل

تاریخ برگزاری: ششم آپریل ۲۰۱۷

این رویداد یکی از بزرگ‌ترین رویداد‌های مربوط به اچ‌آی‌وی و هپاتیت خواهد بود و قرار است در ماه آوریل سال آینده‌ی میلادی در شهر ریودوژانیروی برزیل برگزار شود. مراقبت و پیشگیری از این بیماری‌ها، نحوه‌ی درمان و برخورد با بیماران و همچنین مراقبت‌های ویژه از سالمندان در برابر این بیماری‌ها، از مباحث اصلی این رویداد به شمار می‌آیند.

نام کنفرانس: مراقبت‌های اولیه و بهداشت زنان

محل برگزاری میامی

تاریخ برگزاری: پانزدهم مارس ۲۰۱۷

این رویداد یک کنفرانس آموزشی برتر و ویژه در زمینه‌ی مراقبت‌های اولیه و بهداشت زنان است. سمینارها و کارگاه‌های آموزشی این کنفرانس موضوعات فراوانی را از قبیل مشکلات مربوط به زنان، سردردهای میگرنی و اندومتریوز پوشش خواهند داد.

نام کنفرانس: نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی در زمینه‌ی علوم دارویی و پزشکی

محل برگزاری: نیویورک‌سیتی، نیویرک

تاریخ برگزاری: چهارم و پنجم ژوئن ۲۰۱۷

مخاطبان و شرکت‌کنندگانِ این کنفرانس جهانی را دانشگاهیان، محققان و پژوهشگران تشکیل می‌دهند تا در کنار یکدیگر به تبادل و اشتراک‌گذاری آخرین تجربیات، مطالعات و تحقیقات خود در مورد تمامی جنبه‌های پزشکی، زیستی و علوم دارویی بپردازند.

نام کنفرانس: پوست و اصول اولیه برای مراقبت از آن

محل برگزاری: ساراسوتا، فلوریدا

تاریخ برگزاری: دوازدهم تا شانزدهم ژوئن ۲۰۱۷

این رویداد و فعالیت‌های آموزشی زیرمجموعه‌ی آن در جهت آموزش و بحث در مورد مراقبت‌های اولیه برای متخصصان داخلی، پزشکان اورژانسی و عمومی و متخصصین بالینی مربوط به این حوزه طراحی شده‌اند.

دنبال کردن این کنفرانس‌های پزشکی می‌تواند راه خوبی برای به‌روز ماندن در علم پزشکی باشد.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *