نکات کسب درآمد اینترنتی با همکاری در فروش رویداد های ایوند

تاریخ: ۸ آبان ۱۳۹۶
کسب درآمد اینترنتی با همکاری در فروش رویدادها

هدف ایوند از همان ابتدای فعالیت‌اش بر مبنای ارائه‌ی ابزارهایی بوده که برگزارکنندگان، شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان به رویداد بتوانند با استفاده از آن‌ها به یک تجربه‌ی به‌تر و رضایت خاطر برسند. ارائه‌ی ابزارهای متنوع و تلاش برای آسان کردن استفاده از آن‌ها در طول این مدت، به‌خوبی بیان‌گر این هدف است. یکی از آخرین امکانات بزرگی که به سیستم ایوند اضافه شده، امکان همکاری در فروش است که به برگزارکنندگان، شرکت‌کنندگان و علاقه‌مندان رویداد اجازه می‌دهد تا کسب درآمد اینترنتی داشته باشند.

کسب درآمد اینترنتی با سیستم همکاری در فروش چگونه است؟

کسانی که بخواهند در سیستم همکاری در فروش به کسب درآمد اینترنتی بپردازند، به صفحه‌ی هریک از این رویدادهای دارای این امکان مراجعه می‌کنند و از سمت چپ صفحه و بخشی که با رنگ سبز و عنوان “دوستان خود را دعوت کنید” مشخص شده، دکمه‌ی “کپی لینک” را می‌زنند و به این ترتیب لینک اختصاصی خود برای همکاری در فروش آن رویداد را به دست می‌آورند.

توجه داشته باشید که برای اجرای این مرحله باید عضو سایت ایوند باشید و وارد حساب کاربری‌تان شده باشید. (لاگین باشید.)

بعد از کپی لینک اختصاصی، کسانی که می‌خواهند کسب درآمد اینترنتی یا کسب درآمد از تلگرام داشته باشند (اگر ادمین یک کانال تلگرام هستند) آن را با مخاطبین و دوستان‌شان به اشتراک می‌گذارند. این کار را می‌توان با انتشار لینک در شبکه‌های اجتماعی، قرار دادن آن در وبسایت یا ارسال آن از طریق ایمیل یا شبکه‌های پیام‌رسان انجام داد.

اعتبارهمکاری در فروش

همان‌طور که گفتیم، با هر خریدی که از طریق لینک شما انجام شود، مبلغی به حساب کاربری شما در ایوند منظور می‌شود. برای آگاهی از مجموع این مبالغ می‌توانید به بخش “اعتبار من” مراجعه کنید. در ضمن هر زمان که بخواهید، می‌توانید با ارسال درخواست تسویه‌حساب مجموع مبالغ جمع‌شده را به حساب بانکی مشخص‌شده از سوی خودتان واریز کنید.

لیست رویدادهایی که امکان همکاری در فروش آن‌ها وجود دارد به همراه مشخصات و میزان درآمدی که می‌توانید از آن‌ها کسب کنید، در دیوار همکاری در فروش ایوند وجود دارد.

همکاری در فروش برای مدیران کانال‌های تلگرامی و وبسایت‌ها

اگر یک کانال تلگرام فعال دارید یا یک وبسایت پربازدید، سیستم همکاری در فروش می‌تواند یکی از به‌ترین گزینه‌ها برای کسب در آمد اینترنتی یا کسب درآمد از تلگرام باشد.

کافی‌ست مراحل بیان‌شده در قسمت قبل را طی کنید و لینک اختصاصی‌تان را در کانال تلگرام یا وبسایت‌تان قرار دهید. سعی کنید رویدادهایی را از دیوار همکاری در فروش ایوند انتخاب کنید که از لحاظ موضوعی به حوزه‌ی فعالیت کانال تلگرام یا وبسایت یا صفحه‌ی شما در شبکه‌های اجتماعی مربوط باشند.

این مسئله باعث می‌شود که پست‌های شما برای معرفی رویدادها بیش‌تر به عنوان یک توصیه و کم‌تر به عنوان تبلیغ در نظر گرفته شوند که هم باعث استقبال بیش‌تر مخاطبین می‌شود و فروش را بالا می‌برد و هم رضایت آن‌ها از فعالیت کانال شما را افزایش می‌دهد.

مزایای همکاری در فروش رویدادها برای مدیران کانال‌های تلگرامی و کسب درآمد از تلگرام

۱- مثل سایر انواع تبلیغات نیست و اگر رویدادها را به درستی انتخاب کنید، نه‌تنها برای اعضای کانال آزاردهنده نیست بل‌که می‌تواند برای آن‌ها مفید باشد.

۲- همکاری در فروش در سراسر جهان به‌عنوان یکی از راه‌های پرطرف‌دار کسب درآمد اینترنتی شناخته می‌شود. استفاده از این راه برای کسب درآمد بازده بالایی دارد و در عین حال نیاز به هیچ هزینه‌ی اولیه‌ای ندارد.

۳- پست‌هایی که برای فروش رویدادها منتشر می‌کنید، محتوایی باکیفیت هستند که می‌توانند به رشد کانال تلگرام شما نیز کمک کنند.

4- موضوع رویدادها می‌تواند با موضوع فعالیت کانال شما بسیار نزدیک و مرتبط باشد.

و مزایای دیگری که با استفاده از امکان همکاری در فروش رویدادها به آن پی خواهید برد.

همین حالا عضو ایوند شوید، رویدادهای همکاری در فروش را به اشتراک بگذارید و کسب درآمد کنید!

مطالب مرتبط

نظرات بازدیدکنندگان

  1. رسول گفت:

    سلام. عزیزان درصد پورسانت را مشخص نمایید. اینکه مبلغی برای شما در نشر میگیریم جذابیتی ندارد. با سپاس

    1. علیرضا شهابیان گفت:

      سلام دوست عزیز
      هر رویدادی، درصد همکاری در فروش خاص خودش رو داره و شما می تونید با مشاهده مبلغ بلیت و درصد همکاری در فروش، تصمیم بگیرید و رویداد رو به اشتراک بگذارید؛ لطفا به این صفحه مراجعه کنید : https://evand.com/affiliates-wall

  2. سلام ممنون مطلب عالی بود موفق باشید

    1. عاطفه محمودی گفت:

      متشکریم 🙂

  3. کریو گفت:

    ممنون مطلب خیلی خوبی بود

    1. عاطفه محمودی گفت:

      متشکریم 🙂 موفق باشید 🙂

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *