نسخه‌ی جدید کتاب‌چه‌ی بازاریابی رویداد منتشر شد

تاریخ: ۲۴ مهر ۱۳۹۶
راهنمای بازاریابی رویداد

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، یکی از اولین کتاب‌چه‌های راهنمای ایوند مربوط به بازاریابی رویداد بود. با توجه به این‌که حدود یک سال از انتشار این کتاب‌چه می‌گذرد و در این مدت تیم بازاریابی ایوند تجربه‌های جدیدی به دست آورده و با برگزارکنندگان زیادی درمورد فرآیند بازاریابی صحبت کرده و به نکته‌های جدیدی رسیده، تصمیم گرفتیم که “بازاریابی رویداد” را به‌روز کنیم. و حالا نسخه‌ی دوم کتاب‌چه‌ی بازاریابی رویداد این‌جاست!

در این کتاب‌چه درمورد مفهوم بازاریابی و تفاوتی که با تبلیغات و فروش دارد، صحبت کرده‌ایم و از ضرورت شناخت مشتریان گفته‌ایم. در بخش بازاریابی قبل از رویداد از روش‌های متفاوتی که می‌توانند استراتژی بازاریابی شما را تشکیل دهند صحبت شده و فعالیت‌هایی مثل بازاریابی ایمیلی، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و تولید محتوا برای وبلاگ و بازاریابی (بازاریابی محتوایی) مورد بررسی قرار گرفته‌اند.

در ادامه از ابزارهای ایوند گفته‌ایم؛ از صفحه‌ی رویداد و پیشخوان مدیریت آن تا ابزارهای اطلاع‌رسانی. این‌که چه‌طور می‌شود از ایوند برای بازاریابی به‌تر رویداد استفاده کرد، مسئله‌ی مهمی‌ست که در این کتاب‌چه به آن پرداخته شده. اگر می‌خواهید به‌ترین و بیش‌ترین استفاده را از سیستم ایوند و تمام ابزارهای موجود در آن داشته باشید، خواندن این بخش از کتاب‌چه به شدت برای‌تان مفید خواهد بود.

اما بازاریابی رویداد فقط قبل از برگزاری آن اتفاق نمی‌افتد. در نسخه‌ی دوم کتاب‌چه‌ی بازاریابی رویداد، درمورد فعالیت‌هایی گفته‌ایم که باید در حین برگزاری رویداد و پس از آن انجام دهید تا تجربه‌ی به‌تری برای شرکت‌کنندگان رقم بزنید و خودتان را برای بازاریابی موثرتر رویداد بعدی‌تان آماده کنید.

یکی دیگر از نکاتی که نسخه‌ی دوم کتاب‌چه‌ی بازاریابی رویداد را از نسخه‌ی اولیه‌ی آن متمایز می‌کند، بخش پایانی و ضمیمه‌ی آن است. در این بخش، آماری واقعی از رویدادها درج شده که از طریق ایوند و با استفاده از ابزارهای موجود در آن به فروش بالایی رسیده‌اند. بررسی این آمار (شامل هزینه‌ها و روش‌های بازاریابی، فروش و…) می‌تواند راه موفقیت را به شما نشان دهد و به استراتژی بازاریابی‌تان برای رویدادهای بعدی شکل ببخشد.

اگر به فکر بازاریابی به‌تر برای رویدادهای بعدی‌تان هستید، اگر احساس می‌کنید می‌توانید فروش بیش‌تری داشته باشید اما به این هدف نمی‌رسید و اگر می‌خواهید چه‌طور می‌توانید از ایوند و ابزارهای موجود در آن برای بازاریابی موثرتر بهره بگیرید، این کتاب‌چه برای شما تهیه شده است.

برای دانلود رایگان نسخه‌ی جدید کتاب‌چه‌ی بازاریابی رویداد، به این صفحه مراجعه کنید و فرم موجود در آن را پر کنید تا کتاب‌چه را در ایمیل‌تان دریافت کنید. به همین سادگی!

یک قدم بیش‌تر تا بازاریابی به‌تر برای رویدادها نمانده…

دانلود راهنمای بازاریابی رویداد نسخه‌ی دوم

مطالب مرتبط

نظرات بازدیدکنندگان

  1. محمد گفت:

    سلام و ادب
    انصافا متن کامل و پر محتوایی بود
    خدا قوت

    1. علیرضا شهابیان گفت:

      سلام خواننده عزیز
      از نظر شما ممنونیم

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *