ویژگیهای جدید ایوند – دی ماه ۹۴

تاریخ: ۱۷ دی ۱۳۹۴
آمار لحظه به لحظه - ایوند

لیست زیر شامل ویژگیهای جدید سرویس ایوند است. در کل هدف ما این بوده که تجربه کاربری را هم برای برگزارکنندگان و هم برای مخاطبین ارتقا بدهیم و کمک کنیم که رویدادها بهتر و سریع تر مخاطبان خود را جذب کنند. در صورتی که در مورد این ویژگی ها سوال یا پیشنهادی دارید حتما با ما در تماس باشید.

 

صفحه «همه رویدادها»

صفحه همه رویدادهای ایوند

امکان جستجو و فیلتر کردن رویدادها

یکی از مهمترین صفحات سرویس ایوند، صفحه «همه رویدادها» است. این صفحه توسط هزاران نفر در روز بازدید میشود.  در حال حاضر جستجو بر اساس شهر، موضوع، قیمت و کلیدواژه امکان پذیر است تا مخاطبان بتوانند به راحتی رویداد شما را پیدا کنند. مطمئن هستیم که بهبود هر چه بیشتر این صفحه همیشه در اولویت های ما خواهد ماند.

 

امکان دسترسی به پروفایلهای برگزار کنندگان

در صفحه «همه رویدادها» مشخص شده است که برگزارکننده رویداد چه شخص یا سازمانی است. مخاطبان میتوانند با کلیک روی اسم برگزارکننده بیشتر با او آشنا شده و رویدادهای گذشته و آینده اش را نیز رصد کنند.

طراحی جدید صفحه رویدادها

صفحه رویداد - ایوند

برای بازطراحی صفحه رویداد در نظر داشتیم که ساختار قبلی را نگه داریم و به زیبایی بصری این صفحه بپردازیم. در این نسخه عکس کاور رویداد کمی باریکتر شده و اسم و زمان برگزاری روی آن قرار خواهد گرفت.

توضیحات تکمیلی برای رویدادها

بعد از آنکه رویداد انتشار یافت، شما میتوانید در قسمت «ویرایش رویداد» توضیحات تکمیلی رویداد را اضافه کنید. بر اساس آمار ما میدانیم که رویدادهایی که توضیحات تکمیلی قوی تری دارندریال سریعتر مخاطبان خود را جذب میکنند. به همین منظور ویرایشگر جدیدی برای این بخش در نظر گرفته ایم که شما بتوانید به راحتی متن و فایلهای چند منظوره ای را به آن اضافه کنید و قسمتی از تجربه شرکت کردن در رویداد را به مخاطبان خود منتقل نمایید.

 

محدودیت زمانی برای ثبت نام و رزرو بلیت

پروسه ثبت نام و خرید بلیت در ایوند ۱۵ دقیقه شده است. هنگامی که مخاطب بلیتی را انتخاب میکند، او ۱۵ دقیقه وقت دارد تا اطلاعات لازم را وارد کرده و پس از پرداخت، ثبت نام خود را تکمیل کند. بعد از ۱۵ دقیقه بلیت انتخاب شده آزاد میشود و پروسه ثبت نام برای آن بلیت از ابتدا شروع خواهد شد.

مرحله دوم ثبت نام ایوند

به اشتراک گذاشتن با دوستان

بعد از اینکه کاربر پیغام موفقیت در ثبت نام در رویداد شما را دریافت کرد، ما او را تشویق میکنیم که رویداد شما را در شبکه های اجتماعی خود به اشتراک بگذارد. در واقع سعی داریم که مخاطبان و شرکت کنندگان رویداد شما را به بازاریاب شما تبدیل کنیم. چه کسی بهتر از شرکت کننده رویداد شما میتواند دوستان و آشنایان خود را به سمت صفحه ثبت نام شما سوق بدهد؟
اشتراک با دوستان - ایوند

ورود به حساب کاربری

از هر صفحه ایوند که دکمه لاگین را بزنید و وارد شوید در همان صفحه خواهید ماند. در نسخه قبلی مخاطبین برای ورود به حساب کاربری خود باید از صفحه ثبت نام دور میشدند و این نه برای آنها مطلوب بود و نه برای برگزارکننده.

 

صفحه ورود یا ثبت نام - ایوند

 

عضویت همچنان اختیاری می باشد

برای اینکه ثبت نام را سریع و بی دردسر نگه داریم، همچنان به کسانی که عضو سایت ایوند نیستند این امکان را میدهیم که بدون اینکه حساب کاربری داشته باشند در رویداد شما ثبت نام کنند.

 

داشبورد ویرایش رویداد

لینک های رویداد 

در نسخه جدید، لینک رویداد شما اتوماتیک و بر اساس اسم رویدادتان ساخته خواهد شد. لینکی که اتوماتیک ایجاد شده در قسمت «ویرایش رویداد» قابل تغییر است.

 

نمایش تسکهای باقی مانده

جدول تسکها در واقع یک سیستم یادآوری است که تسک های باقی مانده مربوط به رویداد را به شما گوشزد میکند.

سیستم یادآوری تسک های رویداد

دسترسی به آمار و ارقام لحظه به لحظه از قسمت «در یک نگاه»

در این قسمت میتوانید آمار فروش و بازدید از رویداد را مشاهده کنید. در کنار تعداد ثبت نامی ها و مبلغ دریافتی، رشد هفته به هفته رویداد و نمودار تفکیک را نیز مشاهده خواهید کرد. این گزارش میتواند در تشخیص تاثیر کمپینهای اطلاع رسانی موثر باشد. تصمیم ما این است که این بخش را نیز همواره در اولویت های ایوند قرار دهیم که شما بتوانید بر اساس داده ها و آمار بهترین کانالهای تبلیغاتی رویداد خود را پیدا کنید.

آمار لحظه به لحظه - ایوند

لیست شرکت کنندگان با امکانات بیشتر

در نسخه جدید، جستجو به صفحه شرکت کنندگان اضافه شده است. همچنین شما میتوانید در این صفحه با کلیک روی دکمه «عملیات» اطلاعات شرکت کننده را در صورت لزوم ویرایش نمایید.

 

کد تخفیف های ثابت

در نسخه جدید شما میتوانید هم کد تخفیف درصدی انتخاب کنید و هم کد تخفیف ثابت. برای مثال اگر رویداد من یک بلیت ۱۰۰ هزار تومانی داشته باشد، من میتوانم ۲ کد تخفیف مختلف تعریف کنم. اولی، کد تخفیفی که به مصرف کننده آن ۵۰٪ تخفیف بدهد، دومی کد تخفیفی که به مصرف کننده آن ۵۰ هزار تومان ثابت تخفیف دهد.

 

کد تخفیف برای بلیت های خاص

در نسخه جدید شما میتوانید کد تخفیف را به همه بلیت ها و یا یکی از بلیت ها وصل کنید. برای مثال من میتوانم کد تخفیف Student را طوری تعریف کنم که فقط روی بلیت های مخصوص دانشجویان اعمال شود.

 

تغییر لینک

در ایوند لینک رویداد به صورت اتوماتیک ایجاد میشود. اگر دوست داشتید لینک رویدادتان را کوتاه تر کنید، میتوانید در بخش «ویرایش رویداد» آن لینک را به لینک دلخواه خود تغییر دهید. اگر آن لینک آزاد باشد (توسط رویداد دیگری استفاده نشده باشد) لینک رویداد شما به لینک درخواستی شما تغییر خواهد کرد.

 

تعیین لینک مرجع

لینک مرجع لینکی است که همیشه برای شما خواهد بود و میتواند به آخرین رویداد شما فوروارد شود. لینک مرجع برای مواقعی مناسب است که بخواهیم یک سری رویداد را توسط یک لینک واحد به هم وصل کنیم. برای مثال لینک ‍evand.com/swtehran ممکن است در فصل پاییز به evand.com/events/swtehran-azar-94 و در فصل زمستان به لینک evand.com/events/swtehran-esfand-94 فوروارد شود.

 

سوالات سفارشی اجباری/ اختیاری

در این نسخه ایوند، شما به عنوان برگزارکننده میتوانید سوالاتی نظیر «جنسیت»، «کد ملی»، «آدرس»، «شغل» و «سمت» شرکت کنندگان را بپرسید و هر یک از این سوالات را به انتخاب خود الزامی کنید.

فیلد های سفارشی - ایوند

 

تعریف و انتشار رویداد

ایجاد رویداد - ایوند

طراحی بهتر برای صفحه رویدادها

در نسخه گذشته صفحه تعریف رویداد مشکلات کوچک و بزرگ زیادی داشت که باعث میشد خیلی از برگزارکنندگان فرم را تا انتها تکمیل نکنند. سعی شده که این مشکلات را در نسخه جدید به حداقل برسانیم و پروسه تعریف کردن رویداد را راحتتر کنیم.

 

امکان اصلاح عکس کاور

در نسخه جدید میتوانید عکس کاور و لوگوی برگزارکننده را طبق اندازه های صفحه رویداد بُرش دهید. این عکس ها اتوماتیک بهینه سازی شده و در دیتابیس ذخیره میشوند.

 

امکان اضافه کردن برگزارکننده جدید

در این نسخه شما میتوانید برای حساب خود چندین برگزارکننده تعریف کنید. برای مثال شاید من یک رویداد داشته باشم که خودم شخصا برگزار کننده آن هستم. در کنار آن رویداد شاید برگزارکننده استارتاپ ویکند تهران از طرف کانون کارآفرینی ایران نیز باشم. در این صورت من ۲ برگزارکننده دارم، یک برگزارکننده به نام خودم «حمیدرضا احمدی» و یک برگزارکننده به نام «کانون کارآفرینی ایران».

 

ذخیره رویداد ناقص و تکمیل آن در آینده

در این نسخه شما این قابلیت را دارید که هنگام پر کردن فرم انتشار رویداد، تغییرات ایجاد شده را ذخیره نمایید و در زمانی دیگر به فرم برگشته و فرآیند انتشار رویداد را ادامه دهید.

 

نوع و موضوع رویداد

با انتخاب نوع رویداد و موضوع آن به ایوند کمک میکنید که رویدادتان را به مخاطبان بیشتری معرفی کنیم.

 

امکان اضافه کردن افراد جدید به عنوان برگزارکننده و تعیین محدوده دسترسی

در این نسخه از ایوند شما میتوانید به تمام افرادی که در برگزاری رویداد نقش دارند، دسترسی بدهید. با استفاده از سطح دسترسی های مختلف شما میتوانید مطمئن شوید که همه تیم از آمار و ارقام مطلع هستند و در اطلاع رسانی و تبلیغ رویداد به شما یاری میرسانند.

 

لیست برگزارکنندگان - ایوند

 

هر حساب کاربری میتواند چندین برگزارکننده تعریف کند

ممکن است شما برگزارکننده رویدادهای مختلفی باشید. برای هر یک از رویدادها شما میتوانید برگزارکننده مختلفی تعریف کرده و برای هر کدام از آن برگزارکنندگان پروفایل خاص ایجاد نمایید.

 

هر برگزارکننده یک صفحه مخصوص دارد

در نسخه جدید ایوند، هر یک از برگزارکنندگان (چه شخص حقیقی باشد چه حقوقی) صفحه پروفایل جداگانه دارد که در آن هم توضیحات کامل قرار گرفته است و هم رویدادهای گذشته و آینده او قابل مشاهده است.

 

برگزارکننده میتواند دنبال کننده ثبت کند

در این نسخه ایوند مانند نسخه قبل، مخاطبین علاقه مند میتوانند شما را دنبال کرده و از طریق ایمیل در جریان رویدادهای آینده شما قرار بگیرند.

 

امکان ادغام ثبت نام با سایت شما

شما این امکان را دارید که با کپی کردن و قراردادن کد در سایت اصلی خود، مراحل ثبت نام رویداد را مستقیما از داخل سایت خود انجام دهید. در این صورت دیگر لازم نیست مخاطبان به سایت ایوند مراجعه کنند.

ادغام با سایت شما

 

در هفته های آینده لیست جدیدی از تغییرات و ویژگی های جدید منتشر خواهد شد.

 

نظرات بازدیدکنندگان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *