چرا شرکت در همایش‌های مدیریت برای مدیران لازم است

موضوع: چرا رویداد
تاریخ: ۱۳ شهریور ۱۳۹۶

مدیران خوب همواره ساخته شده‌اند. هیچ‌کس مدیر به دنیا نیامده بل‌که مهارت‌های لازم را در طول زمان کسب کرده و به شخصیتی تبدیل شده که توانایی اداره کردن یک مجموعه را دارد. اگر در حال حاضر مدیر یک سازمان یا بخشی از آن هستید و می‌خواهید عمل‌کردتان را بهبود ببخشید یا اگر به دنبال یادگیری مهارت‌های لازم برای مدیریت یک تیم هستید، شرکت در سمینارها و همایش‌های مدیریتی قطعا برای شما لازم است. با شرکت در یک همایش مدیریت می‌توانید از مزایای مختلفی برخوردار شوید که در ادامه به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌شود:

1- بالا رفتن میزان کارآیی

یک مدیر خوب می‌تواند با ایجاد حس یک‌دلی با اعضای تیم‌اش، کاری کند که تمام تیم از جان و دل برای موفقیت تلاش کنند. این مسئله با استفاده‌ی موثر از هوش هیجانی توسط مدیر، اتفاق می‌افتد. یک همایش مدیریت که بتواند هوش هیجانی شما را پرورش دهد و هم‌دردی منطقی با اعضای تیم را به شما بیاموزد، قطعا به بالا رفتن بهره‌وری و کارآیی خود شما و همه‌ی اعضای تیم کمک خواهد کرد.

2- نگه داشتن اعضای تیم

حدود 75 درصد از کسانی که شغل‌شان را ترک می‌کنند، با کاری که انجام می‌دهند مشکلی ندارد. مشکل این افراد با مدیرشان است. با شرکت در یک سمینار مدیریت که به شما در مسیر به‌تر شدن کمک کند، می‌توانید کم‌کم تبدیل به مدیری شوید که اعضای تیم‌اش نسبت به او وفادار هستند. این مسئله باعث می‌شود هزینه‌های جذب و آموزش افراد جدید بسایر پایین بیاید.

3- پیدا کردن موثرترین سبک مدیریتی

مدیریت یک علم است؛ علمی که سبکه‌های مختلفی برای اجرای آن وجود دارد. همایش‌های مدیریتی به شما این امکان را خواهند داد تا با این سبک‌ها و مزایا و معایب هرکدام آشنا شوید. در نهایت شما باید به سبک مدیریتی شخصی خودتان برسید؛ سبکی که با ویژگی‌های شما سازگار و برای اعضای تیم‌تان مناسب باشد.

4- افزایش توانایی تصمیم‌گیری

یادگیری علم مدیریت که از شرکت در همایش‌ها و سمینارهای مختلف حاصل می‌شود، به شما کمک خواهد کرد تا به‌تر تصمیم بگیرید. تصمیمات یک مدیر خوب باید بتواند تمام اطلاعات لازم را بگیرد و براساس آن‌ها تصمیمی عاقلانه اتخاذ کند. اگر شرکت در یک همایش مدیریت به شما در اتخاذ درست حتی یک تصمیم کمک کند، قطعا ارزش شرکت را دارد.

5- آشنایی با مدیران دیگر

ساختن یک شبکه‌ی ارتباطی حرفه‌ای از مدیران هم‌رده، اتفاقی‌ست که با شرکت در همایش‌های مدیریتی رخ می‌دهد و فایده‌های زیادی برای شما خواهد داشت. شما می‌توانید از نظرات این افراد درمورد موقعیتی که در آن هستید، استفاده کنید. معمولا کسانی که از بیرون به یک موقعیت خاص نگاه می‌کنند، به دلیل بی‌طرفی‌شان می‌توانند مشکلات را راحت‌تر تشخیص دهند و در یافتن راه‌حل کارگشا باشند. (15 توصیه برای شبکه‌سازی بهتر)

همین حالا همایش مدیریت مورد نظرتان را از میان رویدادهای ایوند انتخاب کنید و به راحتی در آن ثبت‌نام کنید.

شرکت در همایش مدیریت

مطالب مرتبط

نظرات بازدیدکنندگان

  1. الینا گفت:

    مقاله خیلی خوبی بود ممنون .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *