نخستین هفته‌ی ملی رویداد 20 تا 26 آذرماه امسال برگزار می‌شود

تاریخ: ۲۴ آبان ۱۳۹۵
هفته‌ی ملی رویداد

هفته‌ی ملی رویداد برای اولین بار به همت ایوند از 20 تا 26 آذر برگزار خواهد شد. برنامه‌های ویژه‌ای برای برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان رویدادهای مختلف در این هفته در نظر گرفته شده است؛ از جمله تخفیف در قیمت بلیت رویدادها برای شرکت‌کنندگان و رایگان شدن خدمات ایوند برای برگزارکنندگانی که در برنامه‌های این هفته مشارکت داشته باشند. شعار امسال هفته‌ی رویداد «هفت روز برای توسعه‌ی فردی» است.

در ادامه به برخی از سولاتی که احتمالا درمورد این هفته برای‌تان پیش آمده پاسخ داده‌ایم.

هفته‌ی رویداد چیست؟

هفته‌ی رویداد یک هفته در سال است که قرار است در آن شرایط ویژه‌ای برای شرکت در رویدادهای مختلف فراهم شود. در هفته‌ی رویداد سال 95 حدود 150 رویداد مختلف از سرتاسر کشور برای بیش از 3000 هزار نفر در دسترس خواهند بود.

هدف‌تان از برگزاری هفته‌ی ملی رویداد چیست؟

هدف از برگزاری هفته‌ی رویداد، یک یادآوری‌ست به تمام افراد که در هر جایگاهی که باشند، می‌توانند زندگی‌شان را تغییر دهند، به دنبال علایق‌شان بروند و تجربه‌های جدیدی کسب کنند. می‌خواهیم نشان دهیم که یکی از اصلی‌ترین راه‌های ممکن برای این کار، شرکت در رویدادهای مختلف است.

قرار است در این هفته چه کار کنیم؟

موضوع انتخاب‌شده برای امسال، توسعه‌ی فردی است که در هریک از روزهای جشنواره، به یکی از جنبه‌های آن خواهیم پرداخت؛ جنبه‌هایی مثل دنبال کردن علایق فردی، یادگیری، شبکه‌سازی و بهبود مسیر شغلی.

برای هر روز مطالب ویژه‌ای در وبلاگ ایوند و سایت هفته‌ی رویداد منتشر خواهند شد.

و اما مهم‌ترین بخش هفته: «همه باهم در رویدادهای مختلف شرکت خواهیم کرد!» (شرکت‌کنندگان در رویدادهای این هفته از 5 تا 25 درصد تخفیف بهره‌مند خواهند شد.)

چطور می‌توانم در این هفته مشارکت داشته باشم؟

اگر برگزارکننده‌ی رویداد هستید و می‌خواهید در برنامه‌های این هفته شریک شوید، صفحه‌ی رویدادتان را در ایوند بسازید و با ما تماس بگیرید تا از شرایط ویژه‌ی این هفته باخبر شوید. (رویداد شما باید در بازه‌ی زمانی 20 تا 26 آذر برگزار شود.)

با ما همراه باشید:

وبسایت هفته‌ی رویداد

 

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *