Immediate Unity

شرکت در رویداد برای توسعه فردی

موضوع: گفت‌وگو
تاریخ: ۲۰ دی ۱۳۹۶
مزایای شرکت در رویداد

شرکت در رویداد، علاوه بر دستاوردهایی که در زمینه‌ی تخصصی شغلی و افزایش مهارت‌ها دارد، همچنین می‌تواند باعث رشد شخصی و ارتقاء توسعه‌ی فردی شود. سراغ یکی از افرادی رفته‌ایم که برای رسیدن به این اهداف، در رویدادهای متعدد و مختلفی شرکت می‌کنند و درباره‌ی رویداد رفتن و مزایای آن به صحبت نشسته‌ایم:

سلام. کمی در مورد خودتان توضیح دهید و معرفی کنید.

سلام من پژمان میرعمادی هستم. چند سالی هست که از دانشگاه فارغ التحصیل شده‌ام و در شرکت یکی از اقوام کار می‌کنم. در دانشگاه رشته‌ی حقوق خوندم ولی راستش هنوز مطمئن نیستم که در نهایت می‌خواهم چی کار کنم. بخاطر همین هم من را در رویدادهای مختلف می‌بینید چون در حال تحقیق و شبکه سازی هستم.

از تجربه ی اولین رویدادهایی که شرکت کردید بفرمایید؟

من خوب همیشه درگیر رویدادهای دانشگاهی بودم ولی برایم جالب بود که حال و هوای رویدادهای خارج از دانشگاه خیلی فرق میکنه و خوب کمی هم قیمتشان بالاتر هست و به افراد جدی تر میتوانم وصل بشوم.

چرا فکر میکنید شرکت در رویداد مفید است و درواقع چرا شرکت در رویداد را توصیه می کنید؟

من به خودم یک سال وقت دادم که با بیزنس ها و افراد مختلف آشنا بشوم و تصمیم بگیرم که می‌خواهم دقیقا وارد چه کاری بشوم. برای اینکه تصمیم خوبی بگیرم احساس کردم که جدا از تحقیق آنلاین با افراد مختلف هم رو در رو صحبت کنم.

 

در حال حاضر در چه رویدادهایی شرکت میکنید؟

چند ماه اولی که با ایوند آشنا شدم بیشتر رویدادهایی که می‌دیدم و ثبت نام می‌کردم در حوزه کسب و کار و مدیریت بود. هم مفاهیم عمومی مثل فن بیان و مذاکره و هم تخصصی تر در ورکشاپ های تجربه‌ی کاربری و دیجیتال مارکتینگ شرکت می‌کردم. احساس می‌کنم که حس خوبی نسبت به این مفاهیم پیدا کردم. در حال حاضر کمی به تقویت مهارت‌هایم می‌پردازم مثلا ورکشاپ آموزش فوتوشاپ، اکسل پیشرفته و عکاسی.

برای کسانی که مایلند مثل شما در رویدادها شرکت کنند چه توصیه‌ای دارید؟

به نظر من مهم این است که وقتی در رویداد ثبت نام می‌کنید، با انرژی و انگیزه در آن شرکت کنید. و در کنار جذب مفاهیم و محتوای رویداد، نتورکینگ و صحبت کردن با دیگر شرکت گنندگان نیز خیلی مهم است. خیلی‌ها رو میبینم که دیر می‌رسند، می‌شینند و چندتا یادداشت برمی‌دارند و در انتها هم زود میرن بجای اینکه از فضای نتورکینگ بعد از رویداد استفاده کنند. که به نظرم حیف است.

به نظر شما برگزارکنندگان چگونه میتوانند تجربه شما را بهتر کنند؟‌

خیلی مهمه که برگزارکننده صادقانه محتوای رویداد را توصیف کنه. خیلی خوبه اگر برگزارکننده رویداد را سر موقع شروع کنه و بخشی برای نتورکینگ و صحبت کردن بین شرکت کنندگان در نظر بگیره.

 


 

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *