شرکت در وبینار و شبکه‌سازی بدون محدودیت جغرافیایی

موضوع: چرا رویداد
تاریخ: ۸ اسفند ۱۳۹۶
شرکت در وبینار و شبکه سازی

می‌دانیم که رویدادها مزایای مختلف بسیاری دارند. با شرکت در رویداد می‌توانید به محتوای آموزشی مورد علاقه‌ی خود دست پیدا کنید، با فعالان و افراد موفق در آن بخش آشنا شده، با کسانی که علاقمندی‌های مشترکی با یکدیگر دارید ارتباطاتی ایجاد کنید.

به گپ و گفت بعد از رویدادها و تبادل اطلاعات بین افراد که عموما نتایج بسیار خوبی داشته و سرچشمه‌ی خیلی از ایده‌ها و برنامه‌های جدید است، نتورکینگ یا شبکه‌سازی گفته می‌شود. شما با شرکت در رویداد و شبکه سازی یا نتورکینگِ پس از آن، با یک تیر دو نشان زده اید. هم از خود رویداد بهره‌ی آموزشی برده‌اید و به دانش تخصصی خود افزوده‌اید، هم با افراد متخصص و فعالان آن حوزه آشنا شده‌اید و با هم در مورد موضوعات مورد علاقه‌تان صحبت کرده‌اید. عموما این صحبت‌ها به نتایج خوبی می‌رسند و زمان گذاشتن برای این شبکه سازی صد در صد نتیجه بخش خواهد بود. شما در خلال این گفتگوها می‌توانید یار و همکار خوبی برای اجرایی کردن ایده‌های خود پیدا کنید و با همدیگر استارتاپ خودتان را راه بیندازید یا با دیگران همکاری کنید. همچنین زمانی که دنبال کار می‌گردید می‌توانید با استفاده از ارتباطاتی که در این شبکه سازی‌ها به دست آورده اید شانس بیشتری برای یافتن فرصت‌های شغلی بهتر داشته باشید.

شبکه سازی و شرکت در وبینار

نتورکینگ یا شبکه سازی عموما پس از پایان رویدادهای حضوری و در فضایی گسترده و عمومی رخ میدهد. لذا به نظر می رسد که برای بهره بردن از مزایای نتورکینگ یا شبکه سازی، باید حتما در رویدادها به شکل حضوری شرکت داشت. اما افرادی که این کار برایشان میسر نیست، چگونه از مزایای شبکه سازی بهره ببرند؟ بیش از نیمی از تمامی رویدادهای ایوند – پنجاه و سه درصدشان – در تهران برگزار می‌شود و این یعنی بخش کمی از افراد به اکثر رویدادهای حضوری دسترسی دارند. اما این مساله نباید مانع از استفاده از نیروهای خلاق و با انگیزه و مفیدی شود که خارج از تهران حصور دازند.

پیشنهاد جامع ما شرکت در وبینار است!

پیشتر به مزایای حضور در وبینار پرداخته‌ایم. در صورتی که رویداد به شکل آنلاین یا وبینار برگزار شود، نتورکینگ یا شبکه‌سازی محدودیت‌های جغرافیایی را دور می‌زند. در وبینارها موقعیت جغرافیایی افراد هیچ اهمیتی ندارد و می‌توان به راحتی با افرادی از نقاط مختلف در ارتباط بود، از تجربیات آن‌ها استفاده کرد. دیگر فرقی نمی‌کند که شما در کجای جهان باشید. با شرکت در وبینار ، می توانید با تمامی افراد از جاهای مختلف گفتگو کرده و از مزایای شبکه سازی و نتورکینگ با آنها بهره مند شوید. چه به عنوان برگزارکننده و چه به عنوان شرکت کننده، با شرکت در وبینار دیگر هیچ محدودیت جغرافیایی ای بر عملکرد شما تاثیرگذار نخواهد بود.

شرکت در وبینار و شبکه سازی

برتری نتورکینگ از طریق شرکت در وبینار نسبت به نتورکینگ حضوری این است که می توانید اطلاعات افراد و گفتگوهایتان را به صورت مکتوب یا ضبط شده حفظ کرده و نیز نگرانی‌ای از بابت از دست دادن راه ارتباطی با افراد ندارید- چیزی که ممکن است که در رویدادهای حضوری رخ دهد و شما فراموش کنید راه ارتباطی مثل کارت ویزیت یا شماره تماس یکدیگر را بگیرید.

هم اکنون به صفحه‌ی وبینارهای ایوند رفته و با انتخاب موضوعات مورد نظر خود، در وبینار تخصصی مورد علاقه‌تان شرکت کنید و از مزایای نتورکینگ بدون مرز از طریق شرکت در وبینار بهره مند شوید.

 

مطالب مرتبط

نظرات بازدیدکنندگان

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *