برای «سفیر ایوند» شدن آماده‌اید؟

تاریخ: ۲۴ مهر ۱۳۹۷

اگر به تازگی وارد دانشگاه شده‌اید، می‌دانید که تا زمانی که دانش و مهارت خاصی نیاموخته باشید، فرصت‌های کاری اندکی پیش روی شما قرار خواهد گرفت؛ بنابراین طبیعی است که برای یادگیری بیشتر، به دنبال فعالیت‌های مرتبط با رشته‌ی تحصیلی‌تان باشید. تا زمانی که در حال یادگیری مفاهیم اولیه‌ی رشته‌ی تحصیلی خود هستید، می‌توانید روی کارهای دانشجویی و فعالیت‌های داوطلبانه حساب کنید. این، اولین قدم شما برای ورود به دنیای حرفه‌ای‌هاست؛ در خلال چنین فعالیت‌هایی، می‌توانید یاد بگیرید، تجربه کنید و بزرگ شوید!

کارهای دانشجویی در محیط دانشگاه، علاوه بر این‌که از شما شخصی هدفمندتر و پویاتر می‌سازند، می‌توانند مسیری برای کسب تجربه‌های گوناگون و مفید برای آینده‌ی تحصیلی و شغلی‌تان را پیش پای شما قرار دهند. از طریق فعالیت‌های دانشجویی با افراد زیادی آشنا می‌شوید که هر کدام از آن‌ها در زمینه‌ی خاصی فعال هستند و به این ترتیب، می‌توانید شبکه‌ی دوستان خود را در جهتِ به اشتراک‌گذاری ایده‌ها و تجربیات و توسعه‌ی فردی، گسترش دهید.

از طرفی دیگر، یکی از موانعی که برای یافتن شغل در بازار کار در سراسر دنیا وجود دارد، این است که کارفرمایان، اغلب تمایلی به استخدام فردی که تجربه‌ی کاری نداشته، ندارند. با اشاره کردن به فعالیت‌های دانشجویی‌تان (که دال بر فعال و باتجربه بودن شما است) در رزومه‌ی‌ خود، بر ذهنیت کارفرمایان تاثیر خواهید گذاشت.

‌‌

«ایوند» نیز از ابتدای فعالیت خود تاکنون، با دانشگاه‌ها و نهادهای دانشجویی همکاری داشته است و تلاش کرده فضایی را به وجود بیاورد که دانشجویان بتوانند حضوری فعال در فضاهای آموزشی کشور داشته باشند. در طرح جدیدمان که ابتدا در تهران و سپس در شهرهای دیگر اجرا خواهد شد، به دنبال فراهم آوردن فرصتی برای دانشجویان هستیم تا بتوانند در حین تحصیل، در رویدادهای آموزشی متنوع شرکت کنند و به کسب مهارت‌های شغلی لازم بپردازند.

از شما به عنوان «سفیر ایوند» دعوت می‌کنیم به ما بپیوندید. اگر دانشجوی دوره‌ی کارشناسی یکی از دانشگاه‌های شریف، تهران، شهید بهشتی، علم و صنعت، امیرکبیر و خواجه نصیرالدین طوسی هستید و به فعالیت‌های دانشجویی علاقه دارید، می‌توانید سفیر «ایوند» در دانشگاه خود باشید!

سفیران «ایوند» علاوه بر برخورداری از آموزش‌های ما در ابتدای راه برای آشنایی بیشتر با طرح مذکور، تجربه‌ی فعالیت در یک فضای استارتاپی و پویا را خواهند داشت. همچنین علاوه بر قدردانی مادی که به پاس فعالیت‌های فرهنگی آن‌ها صورت می‌گیرد، از فرصت همکاری با «ایوند» در آینده نیز بهره‌مند خواهند بود.

اگر شما هم به عنوان یک دانشجو، به توسعه‌ی فردی و شغلی خود اهمیت می‌دهید،

فرم زیر را تکمیل کنید و به جمع ما بپیوندید:

فرم جذب سفیر ایوند در دانشگاه‌ها

مطالب مرتبط