رویداد “مجبور به فرار” برای پناه‌جویان + [+ویدئو]

تاریخ: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵
رویداد خیریه مجبور به فرار

“save the children” نام یک بنیاد خیریه است که به کودکان و خانواده‌های پناه‌جو کمک‌رسانی می‌کند. یکی از برنامه‌های سال گذشته‌ی این موسسه برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی، برگزاری رویدادهای “forced to flee” بود.

در این رویداد، یک هدفون در اختیار هر شرکت‌کننده قرار می‌گرفت و در هر هدفون صدای یک کودک پناه‌جو پخش می‌شد که داستان زندگی و فرارش از جنگ را تعریف می‌کرد. شرکت‌کنندگان در محیطی قرار می‌گرفتند که دقیقا از روی کشورهای جنگ‌زده شبیه‌سازی شده بود، همان جایی می‌نشستند که کودکان پناه‌جو از آن فرار کرده بودند و از تونل‌هایی می‌گذشتند که راه فرار پناه‌جویان شده بودند.

قسمت دیگر این رویداد، معرفی پناه‌گاه‌های مخصوص کودکان بود که توسط موسسه‌ی خیریه‌ی “save the children” در نقاط مختلف ساخته شده بودند. به شرکت‌کنندگان، فرصت تجربه‌ی فضای این پناه‌گاه‌ها و امکاناتی که برای کودکان فراهم می‌کردند، داده می‌شد و در آخر از آن‌ها خواسته می‌شد که با کمک‌هایشان، به این فعالیت‌ها کمک کنند.

رویداد خیریه مجبور به فرار برای پناه جویان

این رویداد یک نمونه‌ی بسیار خوب برای سازمان‌ها و موسساتی‌ست که به دنبال یک راه بهتر برای معرفی فعالیت‌های خود هستند. و نشان می‌دهد که بازاریابی از طریق رویداد، فقط به سازمان‌های تجاری محدود نمی‌شود و رویدادهای خیریه هم می‌توانند بسیار موثر باشند.

پ.ن: ویدئوی زیر در ادامه‌ی کمپین و رویدادی که درمورد آن توضیح دادیم، ساخته شده و فرار یک کودک بریتانیایی از یک انگلیسِ جنگ‌زده‌ی خیالی را با نشان دادن یک ثانیه از هر روز روایت می‌کند. این ویدئو هم تاثیر عمیقی بر ذهن بینندگان گذاشت و باعث بیش‌تر شدن کمک‌های مردمی به این موسسه‌ی خیریه شد.

رویداد خیریه کودکان را نجات دهید

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *