رویدادهای مهم 2018 که نباید از دست بدهید

تاریخ: ۳ بهمن ۱۳۹۶
رویدادهای مهم 2018

زمان زیادی از آغاز سال جدید نگذشته است و رویدادهای مهم 2018 بسیارند. از رویدادهایی مثل اسکار و تد تا المپیک زمستانی و جام جهانی، نگاهی داریم به قسمتی از آنچه که در سال 2018 اتفاق خواهد افتاد.

جام جهانی 2018

جام جهانی را می‌توان مهم ترین رویداد فوتبالی یا حتی مهم‌ترین رویداد ورزشی جهان دانست. جام جهانی روسیه که یکی از رویدادهای مهم 2018 به شمار می آید، اولین جام جهانی پس از سال 2006 است که در اروپا برگزار می‌شود. روسیه در این رقابت‌ها میزبان 32 تیم از کشورهای مختلف جهان است که در این میان پاناما و ایسلند برای اولین بار به این رقابت‌ها وارد شده‌اند. آلمان مدعی قهرمانی است و هم‌چنین برای اولین بار از سال 1986 تا بحال، آمریکا از رسیدن به جام جهانی باز مانده است. این رقابت‌ها طی 64 بازی در دوازده استادیوم از یازده شهر روسیه برگزار می‌شود. بازی فینال روز پانزدهم جولای در استادیوم Luzhniki شهر مسکو انجام خواهد شد. تیم ملی فوتبال ایران نیز که به این رقابت‌ها راه یافت، در قرعه کشی مسابقات به گروه موسوم به گروه مرگ وارد شد و با تیم‌های پرتغال، اسپانیا و مراکش هم‌گروه شد.

رویدادهای مهم 2018

المپیک زمستانی 2018

بیست و سومین دوره‌ی المپیک زمستانی، از نهم تا بیست و پنجم فوریه امسال در پیونگ چانگ کره جنوبی برگزار می شود. این میزبانی جای موضوع نگرانی و جنجال‌های بین المللی بسیاری شده است که احتمالا دلیل اصلی آن، نزدیکی این کشور به کره شمالی و تنش‌های میان این دو کشور است. برگزارکنندگان این رویداد اعلام کرده‌اند از امنیت برگزاری این مسابقات اطمینان کامل دارند اما میزان فروش بلیت مسابقات کم بوده است. موضوع جنجالی دیگر، تحریم کمیته بین المللی المپیک برای روسیه است. این کمیته رسما روسیه را بخاطر برنامه دوپینگ، از شرکت در این مسابقات محروم کرده است. البته ورزشکاران غیردوپینگی روسیه می‌توانند با پرچم خنثی در این رقابت‌ها حضور یابند.

TED2018

سخنرانی های تد همواره مورد توجه بوده اند. تد امسال یکی از رویدادهای مهم 2018 مب شاد و تم اجراهای آن موضوع «عصر شگفتی» است که تمرکز آن بر فناوری‌های نوآورد (فناوری نوآورد (cutting-edge) به فناوری‌ای گفته می‌شود که به تازگی در بازار آمده و قابلیت‌های نوین و نوآورانه‌ای ارائه می‌کند.)، پیشرفت‌های علم و اختراعات و نیز موضوع دفاع اجتماعی می‌باشد. این رویداد از 10 تا 14 آوریل در ونکوور برگزار می‌شود.

رویدادهای مهم 2018

کنفرانس C2 Montréal

کنفرانس C2 با شعار commerce + creativity در واقع با هدف گردهم آوردن تجارت و خلاقیت برگزار می‌شود. هفتمین رویداد بین‌المللی بازاریابی و تبلیغات از بیست و سوم تا بیست و پنجم ماه مه در مونترآل اجرا می‌شود که موضوع اصلی آن برخوردهای قابل تبدیل یا Transformative Collisions است. پیش‌بینی می‌شود بیش از شش هزار نفر از روسا و مدیران صنعت جذب این رویداد شوند. سخنرانان تائیدشده‌ی این رویداد Aisa Mijeno هم‌بنیانگذار شرکت تولیدکننده‌ی لامپ‌های نوین SALT و  Daniel Franklin از مجله‌ی اکونومیست و  Katharina Borchert از کمپانی Mozilla هستند.

جوایز آکادمی اسکار 2018

یکی دیگر از رویدادهای مهم 2018 نودمین مرحله از مراسم اهدای جوایز فیلم اسکار، چهارم ماه مارس امسال با اجرای جیمی کیمل در سالن تئاتر دالبی لس آنجلس برگزار می‌شود و برگزیدگان بخش فیلم و سینما را مشخص می‌کند.

هفته‌ی مد نیویورک

هفته‌ی مد نیویورک امسال از 5 تا 14 فوریه 2018 برگزار می‌گردد. طبق تصمیم شورای طراحان مد آمریکا، امسال دو رویداد هفته‌ی مد زنان و مردان ادغام شده و رویداد مد مردان از 5تا 7 فوریه و رویداد مد زنان از 8 تا 14 فوریه در سالن‌های مختلف شهر نیویورک برگزار خواهندشد.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *