رویدادهای حضوری را به رویدادهای آنلاین تبدیل کنیم!

تاریخ: ۱۸ فروردین ۱۳۹۹
رویدادهای آنلاین

با شیوع ویروس کرونا یکی از روش‌های نوین یادگیری، شرکت در رویدادهای آنلاین است. در این مقاله شما را برای برگزاری رویدادهای آنلاین آماده می‌کنیم.


این روزها که با شیوع ویروس کرونا در قرنطینه به سر می‌بریم بهترین زمان برای یادگیری و انجام کارهایی است که قبلا به دلیل مشغله‌های روزمره قادر به انجام آنها نبوده‌ایم. یکی از روش‌های نوین یادگیری و فعالیت در زمینه‌های مختلف، شرکت در رویدادهاست. در کشور ما اکثر رویدادها به صورت حضوری برگزار می‌شوند و همین حضوری بودن مانع بزرگی برای برگزاری رویداد در این ایام است. در این مقاله ما به شما کمک می‌کنیم تا بتوانید رویداد مورد نظر خود را به صورت مجازی برگزار کنید. ممکن است با خود فکر کنید که رویدادهای آنلاین امکان شبکه‌سازی و ارتباط موثر را از شرکت کننده‌ها و همچنین برگزار کننده‌ها سلب می‌کنند. ما برای این موضوع هم راه حلی برای شما در نظر داریم.

در سال ۲۰۲۰ وقتی صحبت از رویدادهای مجازی می‌شود، بازی تغییر می‌کند.

در سراسر جهان، افراد حرفه‌ای در زمینه برگزاری رویداد در استفاده از پخش زنده برای گسترش دسترسی خود، خلاقیت بیشتری به خرج داده‌اند. نکته جالب توجه این است که این کار لزوما با بودجه زیاد انجام نمی‌شود. با استفاده از ابزارها و تکنولوژی ارزان، رویدادها در هر نوع و اندازه می‌توانند از این امتیاز بهره‌مند شوند.

ارزش رویدادهای آنلاین

در حالیکه به نظر می‌رسد رویدادهای مجازی افراد کمتری را به خود جذب می‌کنند، آمار چند هفته اخیر رویدادهای آنلاین ایوند نشان می‌دهد که این پیش فرض اشتباه است و از رویدادهای آنلاین به خوبی استقبال شده است. این را هم در نظر بگیرید که هزینه‌های سفر – که در رویدادهای حضوری یکی از موانع حضور افراد در این رویدادها است – در رویدادهای آنلاین دیگر به عنوان مشکل مطرح نمی‌شود.

از این گذشته، شما برای محل برگزاری، استخدام افراد برای برگزاری رویدادهای بزرگ، پذیرایی، چاپ بروشور و کارت و سایر موارد بین فردی در بودجه برنامه‌ریزی نمی‌کنید. بنابراین شما می‌توانید با کاهش چشمگیر مشکلات و هزینه‌های خود، بودجه بیشتری را برای تهیه بهترین رویداد مجازی در نظر بگیرید.

در این مسیر شما می‌توانید از جمع آوری داده برای شناخت هرچه بیشتر مخاطبان خود و در نتیجه بهبود و گسترش رویداد خود استفاده کنید که این امکان در رویدادهای حضوری وجود ندارد. هنگامی که افراد آنلاین هستند، فهمیدن اینکه چه کسی به چه چیزی علاقه بیشتری نشان می‌دهد بسیار ساده تر است. تمام اطلاعات مربوط به شرکت کنندگان، این امکان را فراهم می آورد تا با استفاده از داده‌ها رویدادی باب میل مخاطبان خود برگزار کنید.

رویدادهای آنلاینی که از طریق ایوند برگزار می‌شوند این امکان را برای شما فراهم می‌کنند تا با استفاده از نظرسنجی و بررسی بازخورد از طرف شرکت کنندگان، در جهت بهبود هرچه بیشتر رویدادهای خود قدم بردارید.

موفقیت وبینار (رویداد آنلاین) شما در برآورده کردن انتظارات شرکت کنندگان است (چه کلاس یوگای آنلاین باشد چه آموزش مجازی فتوشاپ). سایت ایوند این بستر را برای شما و مخاطبانتان فراهم کرده است. شما می توانید با ایجاد رویداد خود در قالب وبینار رویدادهای خود را برگزار کنید و با مخاطبانتان ارتباط موثر داشته باشید. بنابراین افراد می‌توانند در رویداد مشارکت بیشتری داشته باشند و شنونده صرف نباشند. بدین ترتیب شرکت در رویداد به تجربه‌ای فوق‌العاده برای شرکت کنندگان تبدیل می‌شود.

با ایجاد وبینار خود در ایوند می‌توانید برای رویداد خود بلیت تعریف کرده و روی قیمت بلیت‌ها کد تخفیف بسازید تا شرکت کننده‌ها با وارد کردن کد تخفیف در صفحه رویداد قادر باشند بلیت را با تخفیف خریداری کنند. همچنین می‌توانید بعد از برگزاری رویداد از طریق فرم نظرسنجی، نقطه نظر شرکت کنندگان را درباره رویداد خود بدانید و اقدام به بهبود رویداد خود نمایید. برای اطلاع از نحوه ایجاد رویداد و جزئیات آن به این لینک سر بزنید.

از دیگر امکانات برگزاری وبینار از طریق ایوند این است که می‌توانید از ابزارهای تبلیغاتی متنوع در راستای برندینگ رویداد و هدف قرار دادن مخاطبان خاص رویداد خود استفاده کنید. علاوه بر این می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن ایوند و ویژگی «کانکت» با مخاطبان خود ارتباط برقرار کرده و باعث پویایی رویداد خود شوید. مهم‌ترین فواید استفاده از این اپلیکیشن شبکه سازی، فید زنده و پوش نوتیفیکیشن است.

رویدادهای آنلاین

ویژگی کانکت در رویدادهای آنلاین

افراد بسیاری در هر رویداد حضور دارند که شناختی از یکدیگر و فیلد کاری و تحصیلی هم ندارند. ویژگی «کانکت» می‌تواند یک محیط صمیمی برای بحث‌ها و تبادل نظرهای تخصصی فراهم آورد. به این ترتیب شرکت‌کنندگان می‌توانند به افراد مختلف پیام خصوصی ارسال کرده و با آن‌ها مکالمه برقرار کنند. از این طریق افراد با پتانسیل‌های متنوع با یکدیگر آشنا شده، شبکه‌سازی می‌کنند و از ایده‌ها و نقطه نظرات هم بهره می‌گیرند. همچنین افراد می‌توانند در محیط عمومی با هم صحبت کنند و نظرات خود را درباره رویداد، سخنران و … با بقیه افراد به اشتراک بگذارند. به علاوه امکان «پوش نوتیفیکیشن» در این اپ قابلیت اطلاع رسانی آسان و همگانی را فراهم می‌آورد و با استفاده از آن اخبار و اتفاقات حتی در زمان باز نبودن اپلیکیشن به اطلاع افراد می‌رسد.

پس همه چیز مهیاست تا در زمانه کرونا و قرنطینه رویداد با کیفیتی برگزار کنیم!

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر از راه‌های ارتباطی با ما در تماس باشید.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *