راهتوپیداکن و جایزه ببر

تاریخ: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶
راهتوپیداکن کمپین روز زن

هرکسی توی زندگیش کارایی انجام داده که قبل‌ش به نظرش غیرممکن بوده؛ مثل یاد گرفتن یه زبان جدید، قبول شدن تو رشته‌ای که آرزوشو داشته، سفر به جایی که رویاشو داشته یا مادر شدن. رویا و آرزوها تا وقتی که فقط رویا و آرزو باقی بمونند، به دست نمیان. اما وقتی که اسم‌شون رو بذاری هدف و برای رسیدن بهشون بجنگی، اون وقته که داستان تغییر می‌کنه.

احتمالا همه‌ی ما داستان زنانی رو شنیده ایم که در سراسر جهان با همه‌ی محدودیت‌ها و مشکلاتی که داشتن جنگیدن و تونستن با تلاش و پشتکار، موانع رو از بین بردارن یا دور بزنن. قصه‌ی زندگی این زنان انگیزه‌ای بوده برای خیلی از ماها که دست از آرزوی بی تلاش برداریم و شروع کنیم به جنگیدن تا به چیزی که می‌خواهیم برسیم. داستان موفقیت‌هایی که از دل سختیا براومده و رسیدن بهشون حاصل کلی تلاش و پشتکار بوده همیشه الهام‌بخش بوده و هستن. برای ما از داستان موفقیت خودت بگو. از این‌که چه جوری نترسیدی، ایستادی و برای رسیده به خواسته‌ت تلاش کردی. بنویس که چه جوری راه‌ت رو پیدا کردی؟

راهتوپیداکن کمپین روز زن

آرزوها و رویاها هر چه قدر که بزرگ‌تر باشن، ممکنه به دست آوردن‌شون هم سخت‌تر و دشوارتر به نظر بیاد. اما کافیه که نترسی، باور کنی که می‌تونی، قدم اول رو برداری و با برنامه‌ریزی، به هدف‌ت نزدیک و نزدیک‌تر بشی. نکته‌ی اصلی اینه: راهتوپیداکن

غیرممکن وجود نداره. هرکسی میتونه راهشو پیدا کنه؛ فقط کافیه که بخاد.

شادی رسیدن به هدف، اون آرزویی که قبلا فکر می‌کردی دست نیافتنیه و غیر ممکن؛ با هیچ چیز قابل مقایسه نیست. تجربه کردی‌ش؟

راهتوپیداکن کمپین روز زن

توی زندگی تو هم کاری بوده که فکر کنی نمی‌تونی انجام بدی اما انجام‌ش دادی و موفق شدی؟

ما می‌خواهیم صدایی باشیم برای زنانی که دارن برای رسیدن به خواسته‌هاشون می‌جنگن، با وجود محدودیت‌ها و سختی‌های مضاعفی که مقابل‌شون وجود داره. تو هم یکی از اونایی؟ داستان‌ت رو با هشتگ #راهتوپیداکن با بقیه در میون بذار تا اون‌ها هم بدونند تو برای رسیدن به هدفت چه جوری جنگیدی و راه‌ت رو پیدا کردی تا بهترین نسخه از خودت توی این دنیا باشی. برای ما بنویس که چه جوری فهمیدی کدوم مسیر برای تو بهتره و چه جوری تونستی موفق شی. موفقیت برای هر کسی یه چیزی تعریف می‌شه. داستان‌ت رو با ما به اشتراک بذار و جایزه ببر.

کمپین روز زن ایوند به اسم راهتوپیداکن برای شما کلی هیجان و جایزه در نظر گرفته. کافیه با انتشار عکسی از خودتون در اینستاگرام و نوشتن داستان موفقیت و پیداکردن راه‌تون، صفحه‌ی ایوند رو تگ کنید و هشتگ #راهتوپیداکن رو هم اضافه کنید.

اینجوری در قرعه‌کشی یک اپل واچ سری سه از طرف ایوند شرکت داده می‌شید. در ضمن بدون قرعه کشی به تمامی شرکت کننده‌ها ده هزار تومان اعتبار شرکت در رویدادهای ایوندی داده میشه.

راهتوپیداکن کمپین روز زن

حامیان کمپین راهتوپیداکن هم برای شماها کلی جایزه ی جذاب تدارک دیده‌اند:

مدیسه علاوه بر اینکه برای تمامی افراد شرکت کننده در این کمپین پونزده درصد تخفیف در نظر گرفته، سه جایزه ویژه هم داره که با قرعه کشی داده میشن: نفر اول شش ماه خرید رایگان به ارزش یک میلیون و دویست هزار تومان، نفر دوم سه ماه خرید رایگان به ارزش ششصد هزار تومان و نفر سوم دو ماه خرید رایگان به ارزش چهارصد هزار تومان.

روبان حامی دیگه‌ی کمپین راهتوپیداکن یه جایزه‌ی هیجان انگیز ست زیورآلات ستلایت به ارزش دو میلیون تومان رو با قرعه کشی اهدا میکنه و برای همه‌ی شرکت‌کنندگان هم تخفیف ده درصدی در نظر گرفته.

عکس پرینت علاوه بر سه فتوبوکی که با قرعه کشی به شما هدیه می‌ده، برای تمامی شرکت کنندگان این کمپین تخفیف بیست هزار تومنی برای تهیه‌ی فتوبوک داره.

فروشگاه اینترنتی خانومی ده هزار تومان تخفیف روی خریدهای ۵۰ هزار تومان به بالا برای تمامی شرکت‌کنندگان کمپین و چهار کارت هدیه هر یک به ارزش ۲۵۰ هزار تومان برای خرید از فروشگاه اینترنتی خانومی برای چهار نفر در نظر گرفته.

فرانش هم سی درصد تخفیف برای استفاده از آموزش های ویدئویی آنلاینش به همه ارائه میده.

برای اطلاعات بیشتر میتونید به صفحه ی اصلی کمپین راهتوپیدا کن و صفحه اینستاگرام ایوند سر بزنید. منتظر عکس‌ها و داستان‌های خوندنی شما هستیم. داستان موفقیت‌تون رو برای ما تعریف کنید و جایزه ببرید!

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *