تبلیغات نمایشی چیست؟

تاریخ: ۲۴ خرداد ۱۳۹۵

ما هر روزه از وب سایت های اینترنتی استفاده می کنیم و در قسمت هایی از این وب سایت ها بنرهای تبلیغاتی مشاهده می کنیم.به عنوان مثال می توانید یکی از این بنر های تبلیغی را می توانید در قسمت زیر ببینید.

در واقع وب سایت ها برای کسب درآمد بخشی از وب سایت خود را به تبلیغات اختصاص می دهند که بخشی از این تبلیغات شامل جایگاهی برای نشان دادن تبلیغات درخواستی است.

Capture2222

 

انتورک چیست؟

انتورک یک پلت فرم اینترنتی است که با اجاره بخش های تبلیغاتی در وب سایت های مختلف این امکان را در اختیار وب سایت های تبلیغ دهنده قرار می دهد تا تبلیغ خود را در صدها وب سایت مختلف به نمایش بگذارند.

تبلیغات ما در چه سایت هایی نشان داده می شود؟

تبلیغات شما به طور چرخشی در صدها وب سایت نشان داده می شود و این امکان وجود ندارد که در لحظه به تمامی وب سایت نشان دهنده و بنر دست یافت اما در پایان روز می توان لیست وب سایت های نشان دهنده تبلیغ را درخواست و دریافت نمایید.

گزارش تبلیغات به چه صورت است؟

شما گزارش تبلیغات خود را به صورت اکسل می توانید از ما دریافت کنید.

در این گزارش تعداد دفعاتی که بنر شما نشان داده شده است و تعداد دفعاتی که بر روی بنر کلیک شده است به همراه هزینه تبلیغات نشان داده می شود.

Capture4

هزینه ی تبلیغات چگونه است؟

هزینه ی تبلیغی که شما می پردازید به ازای کلیک بر روی بنر تبلیغاتی شماست. به طور مثال اگر بنر شما 10000 بار نشان داده شود اما فقط یک بار بر روی آن کلیک شود فقط هزینه یک کلیک محاسبه می شود.

هزینه هر کلیک حداقل 140 تومان می باشد که این نرخ در صورت هدفمند کردن نوع تبلیغ تغییر می یابد و حداکثر قیمت 300 تومان می باشد.

Capture5

 

چه نتایجی می توانم از تبلیغات نمایشی انتظار داشته باشم؟

نتایجی که هر رویداد از تبلیغات کسب می کند بستگی به عوامل بسیاری از جمله هزینه رویداد، نوع رویداد، برگزار کننده و تاریخ برگزاری رویداد دارد و بسیار متفاوت می باشد.

اولین و بهترین نتیجه ای که می توانید از این تبلیغات بگیرید برند سازی برای رویداد شما و برگزار کننده است.

 

 

برای دسترسی به بخش تبلیغات نمایشی ابتدا وارد پنل کاربری رویداد شوید و از قسمت اطلاع رسانی گزینه ابزار تبلیغاتی ایوند را انتخاب کنید.

Capture4

 

Capture3

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *