اطلاع‌رسانی و تبلیغات رایگان رویداد از طریق ایوند

تاریخ: ۱۹ شهریور ۱۳۹۶
تبلیغات رایگان

یکی از سوالات اصلی بسیاری از برگزارکنندگان رویداد این است که چه‌طور می‌توانند بدون پرداخت هزینه به اطلاع‌رسانی و تبلیغ رویدادشان بپردازند. ایوند مجموعه‌ای از امکانت مختلف را به‌صورت رایگان در اختیار تمام برگزارکنندگان رویداد قرار داده است تا بتوانند دغدغه‌های مربوط به ثبت‌نام رویداد را حل کنند و بیش از پیش به فکر بالا بردن کیفیت رویدادشان باشند. در ادامه تعدادی از این ابزارهای تبلیغات رایگان معرفی خواهند شد.

۱- بازدیدکنندگان روزانه‌ی وب‌سایت ایوند

ایوند یکی از سایت‌های محبوب وب فارسی به حساب می‌آید که در ماه‌های اخیر همواره رتبه‌ی الکسای حدود 200 خود در ایران را حفظ کرده و در حال حاضر (مرداد 96) روزانه بیش از 15هزار بازدیدکننده دارد.

هرچقدر که تعداد بازدیدکنندگان سایت بیش‌تر می‌شود، امکان دیده شدن رویداد شما نیز افزایش پیدا می‌کند.

۲- سیستم توصیه‌ی رویدادها براساس علاقه‌مندی و رفتار کابران در صفحه‌ی همه رویدادها و ایمیل‌های هفتگی

ایوند از سیستم “موتور توصیه” (recommendation engine) استفاده می‌کند و بر همین اساس تلاش می‌کند تا رویدادهایی را به کاربران‌اش نشان دهد که احتمالا می‌خواهند ببینند. این سیستم هم در صفحه‌ی همه رویدادها پیاده شده و قابل استفاده است و هم در انتخاب رویدادهایی که در ایمیل هفتگی شخصی‌سازی‌شده برای کاربران ارسال می‌شوند، تاثیر دارد.

این یعنی تلاش می‌کنیم که رویدادتان حتما توسط کسانی که از آن استقبال خواهند کرد، دیده شود.

۳- بهینه‌سازی‌های لازم برای موتورهای جست‌وجو

ایوند تمام بهینه‌سازی‌های فنی لازم برای سئو را روی صفحات رویداد اعمال می‌کند. تنها کاری که شما باید انجام دهید، استفاده‌ی درست از محتوا در صفحه‌ی رویداد است. در این صورت، رویداد شما به راحتی توسط کسانی که از طریق موتورهای جست‌وجو مثل گوگل به دنبال آن می‌گردند، پیدا خواهد شد.

۴- رویدادهای داغ در شبکه‌های اجتماعی ایوند

کسانی که شبکه‌های اجتماعی ایوند را دنبال می‌کنند، طرف‌داران پر و پا قرص رویدادها هستند. ما هر روز اطلاعات مربوط به تعدادی از داغ‌ترین رویدادهای چند حوزه‌ی موضوعی را در شبکه‌های اجتماعی‌مان منتشر می‌کنیم. آمار ایوند نشان می‌دهد که رویدادهای داغ، تعداد بازدیدکنندگان قابل توجهی از این طریق به صفحه‌ی رویدادشان جذب می‌کنند.

رویدادهای داغ به‌صورت کاملا اتوماتیک و سیستمی و براساس آمار بازدید از صفحات رویداد انتخاب می‌شوند و ایوند نقش مستقیمی در انتخاب آن‌ها ندارد.

پس اگر بتوانید لینک رویدادتان را در جاهای مختلف منتشر کنید، افراد زیادی را به صفحه‌ی رویدادتان بکشانید و تبدیل به یک رویداد داغ شوید، شبکه‌ها اجتماعی ایوند هم مکمل تلاش‌های شما خواهند شد و عملا تبلیغات رایگان خواهید داشت.

۵- اطلاع‌رسانی خودکار و امکان ارسال ایمیل به دنبال‌کنندگان

هرکسی که بلیت یکی از رویدادهای شما را می‌خردریال تبدیل به دنبال‌کننده‌ی صفحه‌ی برگزارکننده‌ی شما می‌شود. (مگر این‌که خودش مشخصا این اتفاق را لغو کند) علاوه بر این، شما می‌توانید از افراد مختلفی که فکر می‌کنید به رویدادهای آینده‌ی شما علاقه‌مند خواهند بود، بخواهید که صفحه‌ی برگزارکننده‌تان را دنبال کنند تا به محض انتشار رویداد بعدی‌تان به‌صورت خودکار از طریق بات تلگرام ایوند از آن باخبر شوند. (برای این مسئله آن‌ها باید حساب کاربری داشته باشند و آن را به بات تلگرام ایوند متصل نمایند.)

علاوه بر این، شما امکان ارسال پیام به دنبال‌کنندگان‌تان از طریق ایمیل را هم دارید. کسانی که شما را دنبال می‌کنند، تمایل بیش‌تری نسبت به خرید بلیت‌های رویدادهای آینده‌تان خواهند داشت. تاثیر این امکان را دست کم نگیرید.

۶- امکان ارسال دعوت‌نامه‌ی ایمیلی

ایوند این امکان را در اختیار شما قرار داده تا لیستی از ایمیل‌های مورد نظرتان را آپلود کنید و دعوت‌نامه‌ی رویدادتان را با تبلیغات رایگان ایمیلی به‌راحتی برای آن‌ها بفرستید. برای این کار می‌توانید از لیست مخاطبین آدرس ایمیل شخصی‌تان یا یک فایل اکسل که حاوی آدرس‌های ایمیل مورد نظرتان است، استفاده کنید.

نتیجه

شما می‌توانید بدون پرداخت هزینه‌ی خاصی رویدادتان را در معرض دید مخاطبین مختلفی قرار دهید و فروش‌تان را از طریق ایوند بالا ببرید.


همین حالا رویدادتان را بسازید یا با مراجعه به پیشخوان رویداد فعلی‌تان، از ابزارهای تبلیغاتی ایوند استفاده کنید.

در صورت نیاز به مشاوره درمورد تبلیغات رویداد، با ما تماس بگیرید.

call-to-action-buttons

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *