در جایگاه نخست ایمیل‌های هفتگی «ایوند» دیده شوید!

تاریخ: ۱۶ آذر ۱۳۹۸

سایت ایوند امکانی ویژه را برای شما برگزارکننده محترم فراهم کرده است تا رویداد خود را در قالبی متفاوت به مخاطبانی معرفی کنید که مخاطب خاص رویداد شما و علاقه‌‌مند به شرکت در رویدادتان هستند.


بازاریابی ایمیلی موضوع جدیدی برای صاحبان مشاغل نیست. در حقیقت بسیاری از کسب و کارها برای برقراری ارتباط با مخاطبان خود از ایمیل به عنوان یک استراتژی کارآمد استفاده می‌کنند.

این بار سایت ایوند امکانی ویژه را برای شما برگزارکننده محترم فراهم کرده است تا رویداد خود را در قالبی متفاوت به مخاطبانی معرفی کنید که مخاطب خاص رویداد شما و علاقه‌‌مند به شرکت در رویدادتان هستند.

ساز و کار ایمیل هفتگی «ایوند»

ما با به کارگیری الگوریتم هوشمندی که مطالب و توضیحات صفحه رویدادها را تحلیل و پایش می‌کند، رویدادهای مشابه رویداد شما را از بین هزاران رویداد موجود در سایت ایوند انتخاب می‌کنیم. بنابراین لیستی از شرکت کنندگان غیر تکراری این رویدادها به دست می‌آید. به دلیل علاقه این افراد به موضوع و نوع رویداد شما احتمال بیشتری وجود دارد تا رویداد شما مورد توجه آن‌ها قرار گرفته و در آن ثبت‌نام کنند.

فرمت ایمیل هفتگی متفاوت با ایمیل‌های تبلیغاتی معمول است. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، در ایمیل هفتگی ۴ رویداد به مخاطب پیشنهاد می‌شود که جایگاه اول لیست رویدادهای پیشنهادی به رویداد شما تعلق می‌گیرد. شما از این طریق می‌توانید رویداد خود را به مخاطبان بیشتری معرفی کنید. سه رویداد دیگر بر اساس رفتار مخاطب در گذشته از فردی به فرد دیگر متفاوت و منحصر به فرد خواهد بود. بنابراین کاربری که این ایمیل را دریافت می‌کند با محتوایی مواجه می‌شود که کاملا بر اساس علایق و با توجه به رفتار او در انتخاب رویدادهای گذشته است.

ایمیل هفتگی

شخصی بودن محتوای ایمیل هفتگی باعث می‌شود که شبیه تبلیغاتی که کاربران روزانه دریافت می‌کنند نبوده و مخاطب به عنوان پیشنهادی از طرف ایوند به آن نگاه کند. براساس فیدبک‌هایی که تا کنون دریافت کرده‌ایم، ایمیل هفتگی یکی از محبوب‌ترین ایمیل‌هایی است که کاربرها به طور منظم یکشنبه صبح‌ها و به صورت کاملا هدفمند دریافت می‌کنند.

در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر از راه‌های ارتباطی با ما در تماس باشید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *