اپلیکیشن رویداد ، سرویسی اختصاصی ایوند برای رویدادهای بزرگ

اپلیکیشن رویداد

در دنیای امروز که صنعت رویداد پیشرفت چشم‌گیری داشته است، روز به روز بر ضرورت استفاده از تکنولوژی و ارائه خدمات بهتر به شرکت‌کنندگان رویداد افزوده می‌شود. تصور کنید در رویداد بزرگی شرکت کرده‌اید و می‌خواهید با افراد حاضر در سالن آشنا شوید، و نمی‌خواهید فرصت‌های مهم شبکه‌سازی این رویداد را از دست بدهید؛ یا برگزارکننده هستید و به دنبال راه مناسب و ساده‌ای برای اطلاع رسانی جزئیات رویداد خود به تمامی شرکت‌کنندگان در حین رویداد می‌گردید.
نیاز به داشتن اپلیکیشن برای رویدادهای بزرگ و پر مخاطب مثل همایش‌ها، سمینارها و کنفرانس‌ها احساس می‌شود تا از طریق آن بتوان ارتباط بین برگزارکننده و شرکت‌کنندگان و نیز ارتباط بین شرکت‌کنندگان با یک‌دیگر و شبکه‌سازی را تسهیل کرد.

ما در «ایوند» برای پاسخ به این نیاز دست به کار شده‌ایم و با همراهی تیم برنامه‌نویسی، سرویس جدیدی را ارائه داده‌ایم که با کمک آن، برگزارکنندگان رویدادهای بزرگ می‌توانند برای رویداد خود اپلیکیشن اختصاصی داشته باشند.
اپلیکیشین اختصاصی رویداد، با نام و لوگو و طراحی مخصوص رویداد شما پیاده‌سازی می‌شود و در مارکت‌های اندروید و ios قرار می‌گیرد تا شما با ارسال لینک آن برای شرکت‌کنندگان رویداد، دسترسی به اپلیکیشن رویداد را آسان‌تر و اختصاصی کنید.

با کمک اپلیکیشن رویداد می‌توانید:

  • اخبار و جزئیات برنامه‌های رویدادتان را به سادگی به اطلاع تمامی شرکت کنندگان برسانید؛
  • سخنرانان و ارائه‌دهندگان را معرفی کنید؛
  • جدول اجرای برنامه‌های رویداد را به اطلاع شرکت‌کنندگان برسانید؛
  • و راهی برای نظرخواهی از آنان داشته باشید.
  • نمایش نظراتی که در توییر با هشتگ رویداد شما درج می‌شود
.
شرکت‌کنندگان هم علاوه بر استفاده از این مزایا، با کمک اپلیکیشن رویداد می‌توانند به سادگی با سایر شرکت‌کنندگان در ارتباط باشند و در نتیجه فرآیند شبکه‌سازی شکل ساده‌تری به خود می‌گیرد.
اپلیکیشن رویداد
در تصویر بالا بخش‌هایی از صفحات داخلی یک اپلیکیشن رویداد که به طور اختصاصی برای رویداد «روز دیجیتال مارکتینگ» طراحی شده است را مشاهده می‌کنید.
هم‌چنین برای این‌که دیگر اپلیکیشن‌هایی که به صورت اختصاصی توسط «ایوند» برای رویدادهای بزرگ طراحی شده‌اند را ببینید، می‌توانید اینجا کلیک کنید.
 اپلیکیشن رویداد
شما برگزارکننده‌ی گرامی برای سفارش اپلیکیشن رویداد خود کافی‌ست که در پنل مدیریت رویداد خود به بخش «پیشخوان رویداد» رفته و در قسمت «خدمات ویژه»، گزینه‌ی «اپلیکیشن اختصاصی» را انتخاب کنید.
با وارد کردن اطلاعات درخواستی فرم، منتظر تماس همکاران ما باشید تا برای هماهنگی‌های بیشتر و راهنمایی، با شما ارتباط برقرار کنند. پس از ثبت سفارش، اپلیکیشن رویداد شما ظرف مدت یک هفته آماده خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر هم می‌توانید با شماره تلفن ۴۳۴۰۷۷۸۸ تماس بگیرید، به آدرس s.jalali@evand.com ایمیل بفرستید یا در تلگرام به آیدی @jalalievand پیام دهید تا با جزئیات بیشتر این سرویس آشنا شوید و نسخه ی دموی این اپلیکیشن را مشاهده نمایید.

نظرات بازدیدکنندگان

  1. چه امکان خوبی
    خوشحالم که ایوند هر روز داره رو به جلو حرکت میکنه

    1. عاطفه محمودی گفت:

      همراه گرامی ایوند
      از لطف شما سپاسگزاریم. موفق و پیروز باشید 🙂

  2. اپلیکشن جالبی هستش ممنون از ایوند

    1. عاطفه محمودی گفت:

      متشکریم 🙂

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *