اپلیکیشن ایوند خدمتی جدید برای اهالی رویداد

تاریخ: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
اپلیکیشن ایوند

برای دسترسی آسان به معرفی رویدادها، پروفایل خود، دسترسی سریع به بلیت رویدادهایی که ثبت‌نام کرده‌اید و کاربری ساده و راحت، اپلیکیشن ایوند را برایتان طراحی کرده‌ایم تا ثبت‌نام در رویداد و مدیریت رویدادهای موردنظرتان، آسان‌تر از قبل باشد. اپلیکیشن ایوند را از مارکت‌های مختلف نرم‌افزاری مثل کافه بازار یا سیب اپ یا گوگل پلی دانلود کنید.

اپلیکیشن ایوند

بعد از نصب برنامه و باز کردن آن، با فضای کاربری ساده و روان اپلیکشن روبه‌رو می‌شوید. ابتدا نام کاربری و کلمه‌ی عبور خود را که در سایت ایوند استفاده می‌کنید وارد کنید. کافی‌ست شهر خود را مشخص کنید. پس از آن، با انتخاب حداقل سه مورد از علاقمندی‌های خود از بین موضوعات رویدادها، و زدن دکمه‌ی ادامه، وارد فضای کاری برنامه می‌شوید.

اپلیکیشن ایوند پنج قسمت اصلی دارد:

  • رویدادهای پیشنهادی
  • رویدادهای داغ
  • جستجو
  • رویدادهای نشان شده
  • پروفایل

اپلیکیشن ایوند

در قسمت رویدادهای پیشنهادی، با توجه به علاقه‌مندی‌هایی که در ابتدا انتخاب کردید، رویدادهای مناسب به شما معرفی می‌شوند.

رویدادهای داغ به معرفی پربازدیدترین و پرفروش ترین رویدادهای ایوند می‌پردازد و شما در این قسمت می‌توانید در جریان داغ‌ترین رویدادهای روز باشید.

اپلیکیشن ایوند

با نوشتن نام رویداد یا برگزارکننده‌ی مورد نظر خود در قسمت جستجو، می‌توانید به راحتی به صفحه‌ی رویداد مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.

در صورتی که از رویدادی خوش‌تان بیاید، می‌توانید با نشان‌دار کردن آن، مطمئن باشید که آن رویداد را از دست نمی‌دهید و همیشه در قسمت رویدادهای نشان شده به شما نشان داده می‌شوند تا در فرصت دیگری به ثبت‌نام بپردازید.

در هر یک از این چهار قسمت با لمس رویداد مورد علاقه‌ی خود وارد صفحه‌ی مخصوص آن شده و می‌توانید به راحتی و با سرعت ثبت‌نام کرده و بلیت رویداد را تهیه کنید.

قسمت پروفایل شما هم حاوی اطلاعات شخصی‌تان است. با لمس دکمه‌ی پروفایل سه بخش مختلف این قسمت را می‌بینیم. قسمت بلیت‌های من که از طریق آن دسترسی سریع و آسان به بلیت‌های تهیه شده‌ی خود دارید. قسمت علاقه‌مندی‌ها که می‌توانید با انتخاب یا تغییر موضوعات مورد علاقه، پیشنهادهای رویدادی بگیرید. در قسمت تنظیمات هم می‌توانید علاوه بر تغییر شهر خود، ارسال پیام‌ها و یادآوری‌های رویدادها و نیز خبرنامه‌ی ایوند را فعال کنید.

اپلیکیشن ایوند

با نصب اپلیکیشن ایوند شما به راحتی می‌توانید به اطلاعات تمامی رویدادها، امکان ثبت‌نام و نیز بلیت‌هایی که خریداری کرده اید دسترسی داشته باشید.

 

نظرات بازدیدکنندگان

  1. خیلی وقته از اپلیکیشن اندرویدی ایوند استفاده می کنم، امیدوارم هر چه زودتر برای اپل هم ارائه بشه

    1. عاطفه محمودی گفت:

      با سلام
      اپلیکیشن ایوند برای سیستم عامل ios را می‌توانید از سیب اپ دانلود کنید:

      https://new.sibapp.com/applications/evanddiscovery

  2. بسیار عالی !
    سایتتون عالی بود این امکان هم فوق العاده است که اضافه کردین
    فقط میتونم بگم خسته نباشید و موفق باشین !

    1. عاطفه محمودی گفت:

      سلامت و پیروز باشید 🙂

    2. عاطفه محمودی گفت:

      متشکریم 🙂 موفق و پیروز باشید 🙂

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *