چرا اجاره‌ی تجهیزات رویداد به‌صرفه‌تر است؟

تاریخ: ۲ آذر ۱۳۹۵
اجاره‌ی تجهیزات رویداد

امروزه یکی از روش‌های موثر برقراری ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه‌ی هر برند تجاری، حضور در نمایشگاه‌ها و همچنین برگزاری همایش‌ها و نشست‌های تخصصی‌ست. اگرچه برگزاری نمایشگاه و همایش مزایای بسیاری برای برندهای تجاری به دنبال دارد، اما یکی از مسائلی که همواره ذهن مدیران این برنامه‌ها را به خود مشغول می‌کند، تامین تجهیزات و اقلام مصرفی مورد نیاز است که خرید و نگه‌داری آن‌ها می‌تواند هزینه‌ی زیادی داشته باشد. بنابراین به نظر می‌رسد که اجاره‌ی تجهیزات رویداد به‌‍صرفه‌تر باشد.

علاوه بر این -با گسترش تقاضا و استقبال مخاطبان از خرید و فروش در فضای آنلاین- شاهد تغییر سیستم‌های خرید و فروش سنتی هستیم که پیش از این مردم را ملزم به پرداخت هزینه‌هایی گزاف در ازای دریافت کالا و خدمات مورد نیاز می‌کردند. در این بین برخی موسسات آنلاین، سیستم‌‌های نوینی را جایگزین خرید‌های سنتی نموده‌اند. به عنوان نمونه، شرکت صدای ماندگار آرمان با بهره‌مندی از این امکان و در قالب برند ایران رنتر اقدام به اجاره آنلاین بیش از 400 قلم کالا و تجهیزات رویدادها، نمایشگاه‌ها و لوازم دیجیتال نموده است. (تجهیزاتی همچون سیستم های صوتی و تصویری، میز و صندلی، دوربین، کنسول های بازی، لپ تاپ، تبلت و…)

مشتریان این وب‌سایت با استفاده از خدمات آنلاین -علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و هزینه-‌ می‌توانند تجهیزات مورد نیاز خود را با بهترین کیفیت تهیه نمایند. چرا که ایران رنتر با اعتقاد به اصل مشتری‌مداری و ارائه خدمات برتر، امکاناتی را فراهم نموده است تا مشتریان در زمان اجاره محصول، ضمن بررسی دقیق مشخصات کامل آن نظیر توضیحات فنی، تصاویر، قیمت و همچنین محاسبه درصد تخفیف در قبال اجاره برای روزهای بیشتر، بتوانند تجهیزات مورد نظر را از لحاظ فنی و هزینه با یکدیگر مقایسه نمایند و با خیالی آسوده اقدام به ثبت سفارش خود نمایند.

یکی از دغدغه‌های مشتریان در ثبت سفارشات آنلاین، موضوع پشتیبانی و ارائه خدمات مطابق با توافق انجام شده است. در همین راستا، وب‌سایت ایران رنتر علاوه بر امکان استفاده از مشاوره رایگان با کارشناسان این شرکت، خدماتی همچون نصب و راه‌اندازی این تجهیزات را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و تجهیزات انتخاب شده‌ای که بالای 400 هزار تومان هزینه داشته باشند را به صورت رایگان به محل مورد نظر ارسال نموده و آن‌ها را پس از اتمام رویداد تحویل می‌گیرد تا مدیران و دبیران اجرایی با آرامش خاطر، توجه خود را به صورت متمرکز صرف برگزاری مطلوب مراسم خود نمایند.

یکی دیگر از مزیت‌های ایران رنتر که این شرکت را از سایر رقبا متمایز‌ می‌کند، کد تخفیف EVAND95 است که مخصوص کاربران وب‌سایت ایوند است. اگر از ایوند در برگزاری رویدادتان استفاده می‌کنید، با این کد به صورت درصدی و بر حسب میزان اجاره‌تان از سوی ایران رنتر بن تخفیف دریافت خواهید.

مطالب مرتبط

نظرات بازدیدکنندگان

  1. اجاره یاب گفت:

    علاوه بر سایت ایران رنتر سایت ” اجاره یاب” هم هست که می تونید ازش استفاده کنید و هرچیزی که دوست داشتین “اجاره” کنید.
    اجاره یاب اولین و بزرگترین بازار اجاره آنلاین کالا و خدمات در کشور— محلی برای کسب درآمد از طریق اجاره کالا و خدمات

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *