چرا آموزش اکسل را جدی بگیریم

موضوع: چرا رویداد
تاریخ: ۹ بهمن ۱۳۹۶
آموزش اکسل

احتمالا زمانی که به مدرسه می‌رفتید، آموزش اکسل را برای ایجاد جدول‌ها و وارد کردن اعداد، جمع کردن مقدار دو سلول یا کارهایی از این دست بکار بردید. اما اکسل بسیار بسیار پیشرفته‌تر از این‌هاست. برای مثال آیا می‌دانستید که با اکسل قادرید داده‌ها را به روش‌های دلخواه مرتب‌سازی کنید؛ توابع ریاضی ساده و پیچیده را به‌راحتی بر داده‌ها اعمال کنید؛ مقادیر زیاد داده‌ها را به‌صورت نمودارها و شکل‌های گرافیکی مفید درآورید؛ داده‌ها را تحلیل کرده و نتایج را تخمین بزنید و حتی خیلی خلاقانه با آن تصاویر پیکسلی ساخته و ویرایش کنید.
کاربردهای این نرم‌افزار بسیار زیاد است و ممکن است با برخی از این کاربری‌ها آشنا باشید اما صرف‌نظر از این‌که چه‌کاری انجام می‌دهید، اکسل می‌تواند برای شما مفید باشد. درواقع اکسل بیشتر مربوط به حل مساله به روشی سازمان‌یافته است تا ستون‌هایی از داده‌ها و اعداد؛ و این دیدگاه باعث می‌شود که شما در مورد میزان مفید بودن اکسل، آگاهانه‌تر بیندیشید.

 

برای مشاهده رویدادهای مرتبط با آموزش مهارت های اکسل اینجا کلیک کنید.

 

آموزش اکسل
اکسل به شما کمک می‌کند کارهایتان را زودتر و بهتر انجام دهید

هیچ فرد حرفه‌ای تابه‌حال نگفته است که «نمی‌خواهم کارهایم با بازدهی بیشتر انجام شود». تعدد توابع و رابطه‌ها و برنامه‌های اکسل علاوه بر مرتب‌سازی داده‌ها، به‌منظور صرفه‌جویی در زمان شما هستند. به‌طور مثال بجای اینکه ۱۲۷ ستون از هزینه‌های ماهانه‌تان ایجاد کنید، اکسل به‌سادگی همه‌ی کارها را برای شما پیش می‌برد و شما مطمئن هستید که کارش را صحیح و به درستی انجام می‌دهد.
با استفاده از اکسل، زمان زیادی را در شغل یا زندگی شخصی خود صرفه‌جویی می‌کنید و نیز تضمین‌شده است که نتایج اکسل دقیق‌تر از محاسبات دستی افراد است. دوست‌داشتنی نیست؟

آموزش اکسل باعث افزایش درآمد می‌شود

آیا می‌دانید توانایی کار با اکسل باعث ارتقای چشم‌انداز کاری شما و نیز بالا رفتن پایه حقوقی‌تان می‌شود؟ اکسل مهارتی قابل‌انتقال است و هر مدیری از اهمیت حیاتی آن آگاه است. خوبی بلد بودن کار با اکسل این است که به شما امتیاز مثبتی در زمان استخدام و انتخاب شغل می‌دهد.
اگر بخواهیم با آمار و ارقام صحبت کنیم باید بگوییم که تحقیقات نشان داده است متقاضیان کار با مهارت‌های متوسط که اکسل بلدند به‌طور میانگین ساعتی ۲۲.۶۶ دلار درآمد دارند درحالی‌که همتایان آن‌ها که کار با این نرم‌افزار را بلد نیستند هر ساعت ۲۰.۱۴ دلار دریافتی دارند که این اختلاف برای هشت ساعت کار روزانه بیش از ۲۰ دلار و در هفته بیش از ۱۰۰ دلار می‌شود؛ تنها با بلد بودن کار با یک نرم‌افزار کامپیوتری.

آموزش اکسل
صرف‌نظر از نوع شغل‌تان، اکسل شما را فرد بهتری در آن شغل می‌سازد

حسابداران و بانکداران و فعالان بخش سرمایه‌گذاری تنها افرادی نیستند که به اکسل احتیاج دارند، دانشمندان، معلمان، فعالان فضای کسب‌وکار، طراحان گرافیک و بسیاری از دیگر افراد به کمک‌های این برنامه نیازمندند. صرف‌نظر از کاری که شما انجام می‌دهید، اکسل همیشه راهی برای انجام بهتر کارتان پیشنهاد دارد و تنها باید آن راه را پیدا کنید.
برای مثال، آیا راهی بهتری برای مرتب سازی داده‌های کاری شما وجود دارد؟ آیا نمودارها و شکل‌های گرافیکی می‌توانند کمک کنند تا ایده‌های خود را بهتر معرفی کنید؟ آیا به جایی برای تخلیه‌ی ایده‌ها و افکار خود نیاز دارید؟ دفعه‌ی بعد بجای کاغذ، سراغ اکسل بیایید.
با بالا بردن مهارت خود در اکسل و رسیدن به سطح عالی، می‌توانید فرد شماره یک شغل خود بشوید و چه کسی‌ست که چنین جایگاهی را نخواهد؟

پرداختن به آموزش اکسل شاید در ابتدا کمی ترسناک به‌نظر برسد، اما کافی‌ست کار با این نرم افزار را برای مقاصد ابتدایی آغاز کنید تا احساس بهتری نسبت به آن و عملکردش پیدا کنید و ببینید که چگونه می‌تواند همه‌ی کارها را آسان‌تر کند.

با توجه به مزایایی که برای آموزش اکسل گفتیم، پیشنهاد می کنیم همین حالا به رویدادهای آموزش اکسل در ایوند سر بزنید، رویداد مناسب خود را انتخاب کنید و با ثبت نام در آن، این فرصت عالی توسعه‌ی مهارت را به خود هدیه بدهید.

 


 

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *