کتاب‌خوانی و ایوند

تاریخ: ۲۹ آبان ۱۳۹۵
کتاب‌خوانی

از آن‌جایی که کتاب‌خوانی و یادگیری به وسیله‌ی کتاب بخش بزرگی از فرهنگ سازمانی و هویت ما در ایوند است، با آمدن روز کتاب و کتاب‌خوانی (هفته‌ای که گذشت) تصمیم گرفتیم یک کار متفاوت انجام دهیم.

یکی از معضلات اصلی در پروسه‌ی پیدا کردن و خواندن کتاب‌های خوب، کمبود وقت است. به‌خصوص اگر یک کار تمام‌وقت داشته باشید. ما هم دوست داشتیم کاری کنیم که این معضل برای‌مان کمی کم‌رنگ‌تر شود. بنابراین گشتیم و گشتیم تا به “بلینکیست” رسیدیم!

بلینکیست (Blinkist) یک سایت و اپلیکیشن موبایل است که انواع کتاب‌ها را برای شما خلاصه کرده و در دسترس‌تان قرار داده است. خودشان نام هر بخش از این خلاصه‌ها را یک “بلینک” گذاشته‌اند. یعنی در چند چشم به هم زدن خواهید توانست یک کتاب بخوانید! (blink به معنای باز و بسته کردن چشم است.)

بعضی از خلاصه‌کتاب‌ها نسخه‌‌ی صوتی هم دارند تا بتوانید بعد از دانلود آن‌ها در اپلیکیشن -حتی وقتی آفلاین هستید- به راحتی کتاب بخوانید!

بعد از این‌‎که سایت مورد نظر و راه‌حل مشکلات‌مان پیدا شد، یک اکانت ویژه‌ی تیمی از بلینکیست گرفتیم و مشغول خواندن شدیم! بقیه‌ی همکاران را نمی‌دانم ولی من در چند روز گذشته خلاصه‌ی 8 کتاب را خوانده‌ام و کلی چیز جدید یاد گرفته‌ام.

چون می‌دانیم تمام ایوندی‌ها -مثل خود ما- عاشق یادگیری چیزهای جدید و امتحان کردن تجربه‌های نو هستند، تصمیم گرفتیم این تجربه را با شما به اشتراک بگذاریم تا اگر دوست داشتید شما هم عضو این سایت شوید و شروع به خواندن کنید!

در 3 روز اول عضویت‌تان، به کتابخانه‌ی بلینکیست دسترسی کامل خواهید داشت ولی بعد از این 3 روز اگر بخواهید به صورت رایگان از امکانات سایت استفاده کنید، هر روز یک کتاب برای‌تان رایگان خواهد بود. (لیست هفتگی کتاب‌های رایگان برای شما ایمیل می‌شود.)

بلینکیست

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *