مزایای شرکت در وبینار

موضوع: چرا رویداد
تاریخ: ۲۴ دی ۱۳۹۶
مزایای شرکت در وبینار

در مورد اینکه وبینار چیست، قبلا همینجا توضیح داده‌ایم. وبینار یا رویداد آنلاین شکل جدیدی از رویدادهاست که بخاطر مزایای زیادش به تازگی مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. با هم به برخی از مهم ترین مزایای شرکت در وبینار می پردازیم.

 

برای مشاهده رویدادهای آنلاین اینجا کلیک کنید.

 

راحتی و آسانی

شرکت در وبینار بسیار ساده‌تر از شرکت در رویدادهای حضوری است. تنها با چند کلیک و ثبت نام در وبینار، می‌توانید همینطور که در منزل یا محل کار خود هستید، به راحتی آنلاین شده و از تمامی مزایای شرکت در وبینار بهره‌مند شوید. حضور یافتن در وبینار در زمان مشخص بسیار آسان است و در وقت شما صرفه جویی زیادی می‌شود. لازم نیست دشواری‌های رفت و آمد را متحمل شوید. نه از ترافیک و شلوغی‌ها و دردسرهایش خبری است، نه اینکه باری بر دوش هوای آلوده‌ی این روزها میگذارید. یکی از کمک هایی که می توانیم به کاهش آلودگی هوا کنیم می تواند همین مورد باشد؛ بجای شرکت در رویدادهای حضوری، وبینارها را انتخاب کنیم.

صرفه‌ی اقتصادی

همانطور که گفتیم شرکت در وبینار از راه دور و به صورت آنلاین انجام می‌شود، لذا باعث حذف بسیاری از هزینه‌ها می‌شود. شما برای شرکت در وبینار هزینه‌ی رفت و آمد ندارید، سخنران یا ارئه دهنده نیز زمان کمتری را برای رویداد مصرف می‌کند، همچنین الزامی به سفر و رفت و آمد هم ندارد در نتیجه دستمزد کمتری دریافت می‌کند. در ضمن دسترسی به ارائه دهندگان و سخنرانان بزرگ فارغ از محدودیت‌های جغرافیایی امکان‌پذیر می‌شود. برگزارکننده هم هزینه‌هایی مثل سالن محل برگزاری، پذیرایی و چاپ بروشور و تبلیغات کاغذی ندارد. همه‌ی این موارد در کنار هم باعث می‌شوند که هزینه‌ی بلیت شرکت در وبینار به مراتب کمتر از رویدادهای حضوری باشد، که این موضوع می‌تواند به شما کمک کند در رویدادهای بیشتری شرکت کنید و این یکی از مهم‌ترین مزایای شرکت در وبینار می‌باشد.

مزایای شرکت در وبینار

شبکه‌سازی مستمر

در وبینار این فرصت به شما داده می‌شود که هم در حین رویداد هم پس از آن، با افراد گروه هدف خود در ارتباط باشید و نتورکینگ و شبکه سازی تنها محدود به زمان کم بعد از رویداد نمی‌شود و شما می‌توانید به صورت آنلاین تا  هر زمان بعد از رویداد هم با یکدیگر در ارتباط باشید و نگران از دست دادن راه ارتباطی با سخنران یا سایر شرکت کنندگان رویداد نیستید. در ضمن هر زمان که بخواهید به محتوای وبینار دسترسی مجدد دارید.

دسترسی ساده

استفاده از وبینار نیاز به هیچ گونه تجهیزات خاص و جدیدی ندارد. تنها باید اینترنت پایدار با سرعت متوسطی داشته باشید و از طریق دستگاه‌هایی مثل کامپیوتر و تبلت، در وبینار شرکت کنید.

اگر علاقمند به شرکت در وبینارهای ایوند هستید، کافی ست به صفحه ی تمام رویدادها رفته و در قسمت جستجوی پیشرفته بعد از انتخاب شهر، موضوع و زمان مورد نظر خود، گزینه‌ی رویدادهای آنلاین را انتخاب کنید:

مزایای شرکت در وبینار

پس از ثبت نام در وبینار، لینک ورود به فضای وبینار برای شما ارسال خواهد شد و در زمان معین رویداد می‌توانید به سادگی وارد وبینار شده و از فضا و کاربری ساده و جذاب آن لذت برده و از سخنان ارائه دهنده و نظرات شرکت کنندگان بهره‌مند شوید.

 

برای مشاهده رویدادهای آنلاین اینجا کلیک کنید.

 


 

مطالب مرتبط

نظرات بازدیدکنندگان

  1. بسیار عالیست، ممنون از توضیحات مفید شما.

    1. عاطفه محمودی گفت:

      ممنون و متشکر 🙂
      خوشحالیم که مطالب وبلاگ ایوند برای شما مفید بوده است
      موفق باشید 🙂

  2. cmstop گفت:

    ممنون از توضیحات کاملتون

    1. عاطفه محمودی گفت:

      خوشحالیم که مطالب وبلاگ ایوند برای شما مفید بوده است. موفق باشید 🙂

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *