منشی مجازی، راه‌حلی جدید برای مدیریت دبیرخانه یک رویداد

سرویس منشی مجازی دفتر شما، اپراتوری است که بدون این‌که در محل کار شما حضور داشته باشد، به صورت حرفه‌ای تمامی تماس‌های کاری شما را مدیریت می‌کند و شما را از استخدام منشی و هزینه‌های حقوق، بیمه و مزایا، اجاره دفتر کار و خریداری تجهیزات اداری بی‌نیاز می‌کند.

منشی حرفه‌ای دفتر شما با اطلاعات و دستور العملی که در اختیارش قرار می‌دهید، مشتریان‌تان را راهنمایی کرده و  در صورت لزوم، تماس آن‌ها را به شما وصل می‌کند.

منشی دورکار چگونه به مدیریت یک رویداد کمک می‌کند؟

منشی که داشته باشید، دیگر یک برگزارکننده‌ی بی‌تجربه‌ی رویداد نیستید که پای تلفن مدام تپق می زند، گوشی را با یک شانه‌اش نگه می دارد و هم‌زمان ایمیلی پر از غلط هم می‌فرستد. داشتن منشی از شما یک فرد حرفه‌ای و قابل اعتماد می‌سازد. فردی که بر بخش تخصصی کسب‌و‌کارش متمرکز است و مشتریان و تماس‌های‌ش هم به تمیزترین و محترمانه‌ترین شکل ممکن مدیریت می‌شود.

مدیریت کسب‌و‌کار نیازمند انجام کارهای روزمره‌ گوناگونی است که اگر قرار باشد همه را خودتان انجام دهید نه تمرکزی برای‌تان باقی می‌ماند و نه وقت و انرژی. تمام این کارها را منشی دورکار برای‌تان انجام می‌دهد و انگار روزی چند ساعت وقت بیشتری برای خود خریده‌اید. چند نمونه از کارهای معمولی که منشی برای‌تان انجام می‌دهد از این قرار است:

منشی دورکار شما

  • به تماس‌هایی که با کسب‌و‌کارتان می‌شود پاسخ می‌دهد،
  • پاسخ متقاضیان به پرسش‌های متداول را می‌دهد،
  • تماس‌ها را طبق دستورالعمل خودتان به شما وصل می‌کند،
  • با هر که بخواهید تماس می‌گیرد و به شما وصل می‌کند،
  • فکس‌ها را به صورت اینترنتی دریافت و ارسال می‌کند،
  • گزارشی از تمامی تماس‌ها و کارها به شما می‌دهد،
  • مشتریان را پیگیری می‌کند و غیره.

شما می‌توانید این لیست وظایف را با هماهنگی با دستیار مجازی خود طولانی‌تر نیز بکنید. دستیار مجازی شما خوشحال می‌شود نیازهای کسب‌وکر شما را به بهترین شکل ممکن برطرف کند.

دبیرخانه‌ی همایش خود را برون‌سپاری کنید

یکی از نهادهایی که به صورت فصلی تماس‌های بالایی دارند دبیرخانه‌ی همایش‌ها، کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و … هستند. زمانی که دبیرخانه فراخوان خود را منتشر می‌کند، تعداد قابل توجهی تماس با دبیرخانه صورت می‌گیرد که ظرفیت پاسخگویی به این تعداد تماس را ندارند. برای این‌که هزینه‌های خود را کاهش دهند و هیچ تماسی را از دست ندهند، می‌توانند از سرویس مرکز تماس و یا منشی مجازی «دفتر شما» استفاده کنند.

تحفیف ویژه‌ی دفتر شما برای کاربران ایوند

اگر بخواهید با شماره تلفن ثابت که خریداری کرده‌اید با شماره‌ای تماس بگیرید، منشی مجازی دفتر شما این کار را برای‌تان انجام می‌دهد و تماس را به شما وصل می‌کند. بنابراین منشی تمامی تماس‌های شما را طبق دستورالعمل‌تان پاسخ می‌دهد، تماس‌ها را به افراد و شماره‌های تعریف‌شده توسط خود شما وصل می‌کند، فکس‌ها را هم ارسال و هم دریافت می‌کند و برای‌تان ایمیل می‌کند، با مشتریان‌تان تماس می‌گیرد و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهد و مخلص کلام این که شما یک منشی تمام‌وقت و حرفه‌ای دارید و دیگر هیچ نگرانی‌ای بابت مدیریت تماس‌های‌تان نخواهید داشت.

 

علاقه‌مندان به استفاده از تلفن گویای دفتر شما و منشی مجازی می‌توانند با استفاده از کد تخفیف evand از ۸ تا ۱۷ درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

جهت ارتباط با بخش فروش «دفتر شما» می‌توانید با شماره ۰۲۱۲۸۴۲۰۱ تماس بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *