دفتر کار مجازی: ایجاد دبیرخانه با کمترین هزینه

تاریخ: ۲۱ شهریور ۱۳۹۶
دفتر کار مجازی

دفتر کار مجازی پدیده‌ای به نسبت نوین در سطح جهان است که در پاسخ به نیاز راه اندازی و توسعه کسب و کارهای خانگی، یا کوچک و متوسط شکل گرفته است. دفتر کار مجازی جایگزینی مناسب برای دفتر کار سنتی است ، با دفتر کار مجازی شما می‌توانید بدون نیاز پرداخت هزینه اجاره بها، حقوق پرسنل و هزینه‌های جاری یک دفتر کارحقیقی، کسب و کار خود را راه اندازی کنید و از امکانات مختلف یک دفتر کار همچون شماره تلفن اختصاصی، فکس اینترنتی، تلفن گویا، کنفرانس تلفنی و منشی مجازی استفاده کنید.

اولین مزیت استفاده از خدمات دفتر کار مجازی برای راه اندازی مرکز تماس آنلاین این است که شما نیاز به تهیه هیچ مکان و تجهیزاتی (چه سخت افزاری و چه نرم افزاری) ندارید. اپراتورهای آموزش دیده «دفتر شما» مدیریت تماسهای دبیرخانه نشست و یا همایش شما را به شکلی حرفه ای انجام می دهند.

خدمات دفتر مجازی در عرض چند دقیقه به صورت آنلاین راه اندازی و آماده استفاده می شوند.

فرقی نمیکند شما سازمانی با تماس های بالا در ساعت پیک باشید و یا در فصل خاصی تعداد تماس بالا داشته باشید. شما به میزان استفاده خود از خدمات مرکز تماس هزینه پرداخت می کنید و هزینه های خود را به طور قابل توجهی کاهش می دهید.

دبیرخانه همایش خود را برون‌سپاری کنید

به عنوان مثال هتل ها جهت رزرواسیون خود در ماه بهمن و اسفند دارای پیک کاری هستند.”دفتر شما” با در اختیار داشتن کادر منشی کاملا حرفه ای پاسخگوی مشتریان هتل ها می باشد و رزروشان را انجام می دهد. آن‌ها نیز به میزان مصرف خود از خدمات دفتر شما در آن ۲ ماه هزینه پرداخت می کنند و نیاز به استخدام تمام وقت چند منشی فقط برای پیک کاری ۲ماه ندارند.

گروه دیگری که به صورت فصلی تماس های بالایی دارند دبیرخانه همایش های کنفرانس‌ها، نمایشگاه ها،… هستند. زمانی که دبیرخانه فراخوان خود را منتشر می کند، تعداد قابل توجهی تماس با دبیرخانه صورت می گیرد که ظرفیت پاسخگویی به این تعداد تماس را ندارند. برای اینکه هزینه های خود را کاهش دهند و هیچ تماسی را از دست ندهند، می توانند از سرویس مرکز تماس «دفتر شما» استفاده کنند.

کد تخفیف دفترشما ویژه کاربران ایوند

سرویس تلفن گویا دفتر شما بدون نیاز به نصب هیچگونه نرم افزار، سخت افزار، سیم کشی و یا حتی خرید خط تلفن، کلیه امکانات ارتباطی سیستم تلفن گویا را برای شما فراهم می‌آورد.

سرویس منشی مجازی دفتر شما هم اپراتوری است که بدون اینکه در محل کار شما حضور داشته باشد، به صورت حرفه‌ای تمامی تماس‌های کاری شما را مدیریت می‌کند و شما را از استخدام منشی و هزینه‌های حقوق، بیمه و مزایا، اجاره دفتر کار و خریداری تجهیزات اداری بی‌نیاز می‌کند.

منشی حرفه‌ای دفتر شما  با اطلاعات و دستور العملی که در اختیارش قرار می‌دهید، مشتریانتان را راهنمایی کرده و  صورت لزوم تماس آن‌ها را به شما وصل می‌کند.

علاقه‌مندان به این دو سرویس می‌توانند با استفاده از کد تخفیف evand  تا پایان مهرماه از 5 درصد تخفیف بهره‌مند شوند.

برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با واحد فروش دفتر شما به شماره 284201-021 تماس بگیرید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *