چگونه رویداد خود را در تلگرام تبلیغ کنیم؟

تاریخ: ۲۲ مهر ۱۳۹۶
تبلیغ تلگرام

همه‌ی ما می‌دانیم که همه‌گیر شدن استفاده از تلگرام، آن را به یکی از ابزارهای مهم تبلیغاتی، کسب درآمد و اطلاع‌رسانی تبدیل کرده است؛ به گونه‌ای که کسب‌و‌کارهای مختلف جهت اطلاع‌رسانی آخرین اخبار و رویدادهای خود، حتماً به یک کانال تلگرام نیاز دارند تا پایگاهی برای مشتریان‌شان باشد.

اگر شما هم کسب‌و‌کاری هستید که قصد برگزاری یک رویداد را دارد، مطمئناً تلگرام می‌تواند ابزار مناسبی برای اطلاع‌رسانی شما باشد. با این حال ممکن است رویداد شما به قدری بزرگ باشد که بخواهید نه تنها اعضای کانال خود، بلکه هزاران (یا حتی میلیون‌ها!) شخص دیگر را از آن مطلع کنید. در این صورت چه راهکاری دارید؟ چگونه می‌توانید همه‌ی این افراد را از رویداد بزرگ خود مطلع سازید؟

خب، در این مقاله قصد داریم چند روش که از طریق آن می‌توانید رویداد خود را در تلگرام تبلیغ کنید را به شما معرفی کنیم. به این ترتیب، با کمک این روش‌ها نه تنها رویداد شما توسط افراد مرتبط دیده می‌شود، بلکه کانال تلگرام کسب‌و‌کارتان نیز در دیدرس افراد قرار می‌گیرد.

تبلیغات کلیکی تلگرام

یکی از روش‌های تبلیغات در تلگرام، تبلیغات به صورت کلیکی است. این روش تبلیغاتی، تقریباً توسط تمام سامانه‌های تبلیغاتی تلگرام انجام می‌شود. در تبلیغات کلیکی تلگرام، شما می‌توانید قیمت هر کلیک و بودجه تبلیغاتی‌تان را تعیین کنید. همچنین، در صورتی که می‌خواهید موضوع کانال‌هایی که می‌خواهید تبلیغ‌تان در آن‌ها منتشر شود را نیز تعیین کنید.

یکی از مزایای مثبت تبلیغات کلیکی تلگرام این است که شما فقط بابت کیلک‌هایی که بر روی لینک تبلیغ‌تان انجام می‌شود، هزینه پرداخت می‌کنید. از همین رو، میزان بازدهی تبلیغ شما افزایش می‌یابد. همچنین، مزیت دیگر این نوع تبلیغات این است که تنها افرادی که به رویداد شما علاقمند هستند بر روی لینک تبلیغ‌تان کلیک می‌کنند.

با این حال، این نوع تبلیغات یک مشکل کوچک دارند، اگر سامانه‌ی تبلیغ‌کننده به درستی بر روی کانال‌های خود نظارت نداشته باشد، این امکان وجود خواهد داشت که برخی از کانال‌های نمایش‌دهنده‌ی تبلیغ شما، کلیک‌هایی غیرواقعی را بر روی لینک شما انجام دهند. این موضوع باعث می‌شود که متوجه بازدهی واقعی تبلیغات خود نشوید.

این نوع تبلیغ معمولاً چندان برای افزایش اعضای کانال تلگرام مناسب نیست، اما اگر قصد دارید کاربران را به صفحه‌ی فرود رویداد خود یا صفحه‌ی ثبت‌نام آن رویداد هدایت کنید، این روش مناسب‌ترین راهکار است.

تبلیغات بازدیدی تلگرام

یکی دیگر از روش‌های تبلیغات در تلگرام، تبلیغات بازدیدی است. این روش یکی از محبوب‌ترین روش‌های تبلیغات در تلگرام به شمار می‌آید.

در این روش شما بر اساس تعداد بازدیدی که از تبلیغ تلگرام‌تان صورت می‌گیرد، هزینه پرداخت می‌کنید. برای انجام این کار، باید تعداد بازدیدی که می‌خواهید از تبلیغ‌تان انجام شود را از قبل با سامانه‌ی تبلیغاتی یا مجری تبلیغات خود هماهنگ می‌کنید. به این ترتیب، تعداد بازدید با مجری تبلیغ تلگرام شما تعیین می‌شود، سپس هزینه‌ی کل بازدیدها را پیش از آغاز تبلیغات پرداخت می‌کنید.

فرض کنید قصد دارید رویداد بزرگی را برگزار کنید. شما می‌توانید از مجری تبلیغ‌تان بخواهید تا برای آگهی‌تان 1 میلیون بازدید جذب کند. به این ترتیب، تبلیغ شما توسط یک میلیون نفر دیده خواهد شد. چه چیزی بهتر از این روش برای تبلیغ یک رویداد؟

تبلیغات ثابت و ساعتی تلگرام

یکی دیگر از مدل‌های تبلیغات در تلگرام که این روزها با استقبال کاربران مواجه شده است، تبلیغات ساعتی و بازدیدی است. در این روش از تبلیغات در تلگرام، شما مبلغی را به کانال یا مجری تبلیغات خود می‌پردازید و در عوض این معامله، تبلیغ شما برای مدت خاصی (مثلاً 12 یا 24 ساعت) در کانال‌های مختلف منتشر می‌شود.

مزیت این روش تبلیغاتی به دیگر روش‌های تبلیغات در تلگرام این است که با کلیک و ممبر سر‌ و‌ کار ندارید! نکته‌ی مهم دیگری که در روش تبلیغات ساعتی و بازدیدی تلگرام وجود دارد این است که اصلاً هزینه‌ی ثابت و مشخصی برای آن وجود ندارد، بلکه عوامل دیگری مانند تعداد ممبرهای کانال یا میزان هدفمند بودن تبلیغات و … هزینه‌ی تبلیغات شما را تعیین می‌کنند.

تبلیغات توسط افراد تاثیرگذار

یکی از روش‌های جهانی تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغ یک رویداد یا محصول توسط افراد مشهور و تاثیرگذار است. این روش به اینفلوئنسر مارکتینگ شهرت دارد. در این روش شما، افرادی که به واسطه‌ی شهرت خود تاثیر و نفوذ در افکار مردم دارند را پیدا می‌کنید و از آن‌ها برای تبلیغ رویداد خود کمک می‌گیرید.

شاید بپرسید آیا در تلگرام هم امکان استفاده از این روش وجود دارد که در پاسخ به شما باید بگوییم، مسلماً بله! شما می‌توانید رویداد خود را در کانال افراد مشهور یا کسانی که در صنعت شما تاثیرگذار هستند، منتشر کنید.

نکته‌ی مهم این مدل از تبلیغات تلگرام، هزینه‌ی بالای آن است. زمانی که قصد دارید از این روش تبلیغات در تلگرام استفاده کنید، باید حاضر باشید هزینه‌ی چند میلیونی را بابت معرفی رویداد خود بپردازید.

‌‌

دیدوگرام ؛ سرویس تبلیغات تلگرام و اینستاگرام

خب، حالا که با برخی روش‌های مختلف تبلیغات در تلگرام آشنا شدید، اجازه بدهید سرویس خوبی را که به این منظور راه‌اندازی شده است را به شما معرفی کنم: سامانه‌ی تبلیغاتی دیدوگرام!

دیدوگرام، یک سامانه‌ی مجهز برای تبلیغ در تلگرام و اینستاگرام است. اگر بخواهیم دقیق‌تر بگوییم، دیدوگرام پل ارتباطی شما و کانال‌های مختلف تلگرام است. دیدوگرام به شما اجازه می‌دهد پس از ورود به سامانه، با هر روشی که دوست دارید به تبلیغ در تلگرام بپردازید و تبلیغات خود را مدیریت کنید. به این ترتیب، دیگر لازم نیست که خودتان، شخصاً به دنبال کانال‌های خوب، مرتبط و پربازدید باشید، بلکه همه‌ی کارها در داخل سامانه دیدوگرام صورت می‌گیرد. یکی دیگر از مزایای خوب سامانه‌ی دیدوگرام، امکان مشاهده‌ی گزارش‌های دقیق از روند تبلیغات‌تان است.

همچنین، وبلاگ دیدوگرام محلی برای آموزش و یادگیری ترفندهای شبکه‌های اجتماعی، بازاریابی در تلگرام و اینستاگرام و حتی کار کردن با پنل دیدوگرام است. کارشناسان دیدوگرام سعی کردند تمام موارد مورد نیاز برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی را به زبانی ساده به مخاطبان توضیح دهند.

اگر در زمینه‌ی تبلیغات تلگرام، یا سایر روش‌های تبلیغاتی اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید، همین الان گوشی تلفن را برداشته و با شماره‌ی 02163404 تماس بگیرید تا بتوانید از کارشناسان خبره تبلیغات راهنمایی بگیرید. مطمئن باشید با به‌کارگیری روش‌های صحیح تبلیغات در تلگرام، می‌توانید رویدادهای خود را به خوبی اطلاع‌رسانی کنید.

‌‌

 

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *