از فردا به ایوند کارمزد ندهید!

تاریخ: ۱۵ مرداد ۱۳۹۸

ایوند به عنوان بزرگترین سامانه ثبت‌نام و اطلاع رسانی رویداد در تلاش است تا با ایجاد امکانات جدید و متنوع روند برگزاری رویداد را برای همه تسهیل کند. در این مقاله جزئیات آخرین تغییرات مربوط به کارمزد ایوند را با شما در میان می‌گذاریم.

امکان پرداخت کارمزد ایوند توسط شرکت کننده رویداد

امکانی برای برگزارکنندگان در نظر گرفته شده است که بتوانند پرداخت کارمزد را بر عهده شرکت کنندگان رویداد خود قرار دهند. با روشن کردن این ویژگی از قسمت تنظیمات رویداد، کارمزد ایوند به قیمت بلیت اضافه شده و توسط شرکت کننده پرداخت می شود. در این حالت شما به عنوان برگزارکننده رویداد، کارمزدی به ایوند پرداخت نخواهید کرد.
برای مثال در صورتی که پرداخت کارمزد توسط شرکت کننده برای رویدادی روشن باشد، اگر قیمت هر بلیت ۱۲۰.۰۰۰ تومان تعریف شده باشد، مبلغ پرداختی توسط شرکت کننده برابر خواهد بود با ۱۲۴.۶۰۰ تومان. که ۴.۶۰۰ تومان کارمزد ایوند و ۱۲۰.۰۰۰ تومان درآمد رویداد خواهد بود.

تغییر کارمزد دریافتی ایوند 

هدف ایوند از روزهای اول، کمک به برگزارکنندگان و ترویج  فرهنگ حضور در رویداد در میان همه اقشار جامعه بوده است. با تکیه بر این دیدگاه، استفاده از تمام امکانات ایوند برای رویدادهایی که فروش بلیت نداشته‌اند، کاملا رایگان بوده است. رویدادهایی که فروش بلیت داشته اند به مرور با توجه به افزایش گردش مالی رویداد، این درخواست را از ایوند داشتند که درصد کارمزد ایوند کاهش یابد.

امروز، پس از گذشت نزدیک به ۴ سال حضور جدی در صنعت رویداد و تعامل هر روزه با برگزارکنندگان و آشنایی با مسائل و مشکلات آنها، تصمیم بر آن شد که کارمزد ثابت ایوند از ۴ درصد به ۳ درصد تغییر یابد تا این درخواست برگزارکنندگان هم پاسخ داده شود.

از طرفی ایوند خدمات ویژه‌ای به ازای هریک از شرکت کنندگان رویداد به برگزارکننده و یا خود شرکت کننده ارائه می دهد. خدماتی مانند امکان ارسال پیامک/ایمیل اطلاع رسانی، ارسال ایمیل به دنبال کنندگان یک برگزارکننده، امکان استفاده از کد ادغام با سایت (‌Embed)، وب هوک و پشتیبانی هر روز هفته و به صورت ۱۲ ساعته (۹ صبح تا ۹ شب) و سایر خدماتی که در پنل همه رویدادها در دسترس است.
در تغییرات جدید با هدف حفظ کیفیت و بهبود هرچه بیشتر این خدمات، مبلغ ۱۰۰۰ تومان به ازای هر بلیت به کارمزد اضافه می‌شود. برای مثال کارمزد رویدادی که ۴۰ شرکت کننده دارد، و قیمت هر بلیت آن ۱۱۰.۰۰۰  تومان است در گذشته برابر بود با ۴ درصد از کل فروش یعنی مبلغ ۱۷۶.۰۰۰ تومان؛ اما کارمزد همین رویداد در شرایط جدید برابر با ۱۷۲.۰۰۰ تومان خواهد بود.

امیدواریم با اعمال تغییرات جدید، تجربه بهتری در استفاده از ایوند داشته باشید.

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *