اعلام همکاری ایوند با اسنپ: همه‌ی رویدادها در دوقدمی شما

تاریخ: ۲۶ آبان ۱۳۹۵
همکاری ایوند با اسنپ

از امروز -و با شروع همکاری ایوند با اسنپ- شما می‌توانید به راحتی و مستقیما از روی بلیت رویدادها از اسنپ درخواست اتومبیل کنید و بدون نگرانی به مقصد برسید.

این یعنی شما می‌توانید به راحتی و بدون دغدغه‌ی ترافیک، جای پارک یا شلوغی وسایل حمل‌ونقل عمومی خودتان را سر وقت به رویداد مورد علاقه‌تان برسانید.

برای استفاده از این امکان کافی‌ست روی دکمه‌ی اختصاصی اسنپ که از این به بعد روی ایمیل بلیت‌هایتان تعبیه خواهد شد کلیک کنید یا دکمه‌ی اسنپ را روی اپلیکیشن ایوند فشار دهید.

بیایید کمی روراست باشیم. اکثر ما حوصله‌ی ترافیک و خیابان‌های شلوغ و وسایل حمل‌ونقل عمومی شلوغ‌تر را نداریم. با این وجود دوست داریم خیلی جاها برویم و در رویدادهای مختلف شرکت کنیم. همکاری ایوند با اسنپ می‌تواند یک اتفاق خوب و یک فرصت مناسب باشد برای همه‌ی کسانی که هم می‌خواهند راحت باشند و هم می‌خواهند رویداد بروند.

به مناسبت شروع این همکاری، تمام کسانی که مقصدشان رویدادهای ایوند باشد، می‌توانند از روز چهارشنبه 26 آبان 95 (همین امروز) به مدت یک هفته با 30 درصد تخفیف از سرویس‌های اسنپ استفاده کنند.

لطفا قبل از استفاده از دکمه‌ی اسنپ، سرویس مکان‌یاب (GPS) گوشی همراه‌تان را روشن کنید. اگر سرویس‌های اینترنت و مکان‌یاب گوشی فعال باشند، مبدا و مقصد شما به صورت خودکار در اپلیکیشن اسنپ انتخاب خواهد شد. بعد از این مرحله، کافی‌ست در اتومبیلی که اسنپ برای‌تان فرستاده بنشینید و منتظر رسیدن به رویداد مورد نظرتان باشید.

لازم به ذکر است که فعالیت اسنپ فعلا به شهر تهران محدود می‌شود.

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *