کنفرانس های برتر دیجیتال مارکتینگ در سال 2016

تاریخ: ۲ شهریور ۱۳۹۵

اگر کمی بیشتر دقت کنیم،عبارت بازاریابی دیجیتال این روزها زیاد به گوش می خورد. با وجود نقش پررنگ رسانه های دیجیتال در دنیای امروز رویدادها،کنفرانس ها ، همایش ها و دوره های آموزشی  زیادی در حوزه های مختلف آن برگزار می شود که هدف از برگزاری آنها  هزینه کمتر، بازار هدفمند، امکان سنجش دقیق اثر بخشی و ارتباط دو طرفه با مشتریان می باشد.

به دلیل اهمیت این موضوع در زیر به بررسی و معرفی 10 کنفرانس  برتر این حوزه می پردازیم.

Mozcon

Moz.com وب سایتی است که از ابزاهای مختلف برای ساده کردن بازاریابی آنلاین استفاده می کند.این وب سایت که کار خود را در seattle واشینگتن در ایالات متحده آمریکا   با مدیریت rand از سال 2004 شروع کرده است،ابزارهایی در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو ، بازاریابی محتوایی ، بازاریابی داخلی   و … برای ساده کردن مارکتینگ ارائه می دهد.

کنفرانس mozco

کنفرانسی است که هرساله در سه روز با حضور سخنرانانی از افراد متخصص این کمپانی برگزار می شود.در این کنفرانس درباره موضوعات مختلفی جهت بهینه سازی و بهتر کردن وب سایت ها آموزش داده می شود.

از جمله  :  آموزش مهارت های A/B  تستینگ/ راه اندازی دوباره وب سایت / زیر ساخت و معماری اطلاعات / نشان دادن توانایی های پنهان ایمیل  / دلایل سرمایه گذاری و هزینه برای شهرت مارکتینگ  /  تفکر دوباره درباره بهینه سازی موتورهای جستجو ، بازاریابی محتوایی و معماری اطلاعات و غیره

mozco

Unbounce call to action

ابزاری برای بهینه سازی صفحه فرود است هرساله رویدادهایی دراین  زمینه برگزار می کند. که  Unbounce

این کنفرانس  در سال جاری به مدت سه روز در کانادا برگزار شد .محور های اصلی این رویداد شامل بازاریابی عملی، بهینه سازی نرخ تبدیل ،  هزینه هر کلیک ، طراحی  UX  بود. هدف این کنفرانس این است که  مهارت های بازاریابی شما را افزایش دهد و با کم کردن هزینه های مارکتینگ شما را به یک بازاریاب قوی تر ، سریع تر و بهتر تبدیل کند.

unbounce

Conversion XL Live

Conversion وب سایتی است که با پخش ویدئو های کاربردی و مهم به بهینه سازی نرخ تبدیلات ، طراحی UX   و digital analytics در وب سایت شما کمک می کند و راهکارهای زیادی در این زمینه ارائه می دهد.

کنفرانس سه روزه coversion XL Live   که  مارس امسال در ایالت تگزاس برگزار شد ، روش های کاربردی برای بهینه سازی وب سایت ها و چگونگی تسلط بر محیط پیرامونی وب سایت را ارئه کردند.هدف اصلی این رویداد شبکه سازی و ساخت ارتباطات قوی با افراد شرکت کننده بود.

conversion

Martech

این کنفرانس ترکیبی از مارکتینگ و تکنولوژی است که متخصصین مسلط بر هر دو حوزه هر ساله در آن شرکت می کنند.هدف آن مشخص کردن مرز های فناوری اطلاعات و مارکتینگ و نمایش تکنولوزی هایی است که بر علم داده ها ، رشد هک و چشم اندازهای دیجیتال مارکتینگ تاثیر می گذارد.این رویداد در دو نوبت در ماههای  مارس و اکتبر 2016 در سانفرانسیسکو و لندن برگزار می شود.

martech_boston-og

HERO CONF

یکی از بهترین کنفرانس های بازاریابی است،برای فروشندگانی که هدف آنها تمرکز بر روی بهبود مهارت های PPC(pay-per-click) است.این رویداد که هر دردو شهر فیلادلفیا و لندن طی دو روز در سال 2016 برگزار شده ،تمرکز خود را بر بهبود استراتژی بهبود تبلیغات و داده ها در موتور های جستجو، شبکه های اجتماعی و …قرار داده است.

her conf

wistia fest

فستیوالی است که هر ساله به مدت سه روز در زمینه ویدئو مارکتینگ در ایالت بوستن آمریکا برگزار می شود.هر ساله از متخصصین حرفه ای در زمینه نگرش های بازاریابی،بررسی دیتا ها و محتوای آنالیتیکس در این رویداد دعوت به عمل می آید.این رویداد برای وب سایت هایی که از ویدئو برای بازاریابی خود استفاده می کنند،بسیار مفید است.همچنین می توانند با آینده واقعی ویدئو مارکتینگ و افراد شرکت کننده در این رویداد آشنا شوند و از تجارب یکدیگر استفاده کنند.

wistia fest

Mozcon Local

اگر شما جزئی از یک بیزینس محلی و داخلی هستید و می خواهید دانش و دیدگاه خود را نسبت به بهینه سازی موتور های جستجو داخلی و دیگر ابزارهای مارکتینگ افزایش دهید، این رویدادی است که SEO  و مارکتینگ گرسنه شما را تغذیه می کند.mozcon local  با تیپ های مختلف دانش ماهرانه خود در شکل های مختلف ورکشاپ ، رویدادهای مارکتینگ داخلی  و …. بازوی شما خواهد بود.

mozcon-2013-space-themed

Ad:tech 

کنفرانسی است که هرساله در 8 کشور دنیا به منظور تغییر چشم انداز تکنولوژی تبلیغات برگزار می شود.این رویداد برای وب سایت ها ، برندهای تخصصی ، آژانس های تبلیغاتی و …. است.کنفرانسی است که به شما برای هدایت رشد تکنولوژیتان کمک می کند و اجازه ثبت نوآوری های جدید در برند یا داخل آژانس تبلیغاتیتان را فراهم می کند.

1-SAH_1829

Marketing united

یکی از کنفرانس هایی است که هر ساله مارکتر های مختلفی را از سر تا سر دنیا دور هم جمع می کند، آنها مهارت ها، داستان ها و تجربیات خود را در اختیار یکدیگر قرار می دهند.تعهد هر جلسه این است که بسیار مفید،مهیج و در عین حال  آموزنده باشد.

marketing united

Advocamp

اگر می خواهید مشتریان خود را افزایش دهیدو در ذهن آنها به خوبی رشد کنید و ماندگار شوید در این رویداد شرکت کنید.این شعاری است که advocamp  دارد و برای دومین سال است که برگزار می شود و جزء بهترین های دیجیتال مارکتینگ قرار دارد.

تنها کنفرانسی است که تمرکز خود را بر روی سلیقه و نظر مشتری قرار می دهد و ابزار های زیادی را برای ساختن استراتژی قابل دوام برای رمشتریان را در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد.

advocamp

نظرات بازدیدکنندگان

  1. فاطمه گفت:

    بسیار جالب بود.
    ممنون.

  2. حرف آخر گفت:

    عالی بود
    واقعا ممنونم

  3. رساله معماری گفت:

    اگر می خواهید مشتریان خود را افزایش دهیدو در ذهن آنها به خوبی رشد کنید و ماندگار شوید
    جمله جالب و استثنایی بود! تشکر

  4. سینا گفت:

    ممنون پست خیلی خوبی بود

  5. خرید بک لینک گفت:

    سلام.وبسایت خیلی خوب و جامعی دارید.ممنون

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *