۶ گردن‌آویز کنفرانس که الهام‌بخش شما برای رویدادهای بعدی خواهد شد

تاریخ: ۲۲ فروردین ۱۳۹۵
کارت کنفرانس

ممکن است در برنامه‌ریزی رویداد آخرین چیزی که توجه می‌کنید، طراحی گردن‌آویزهای شرکت‌کنندگان باشد. البته شما می‌توانید هیچ کارتی برای شرکت‌کنندگان در نظر نگیرید ولی اگر می‌خواهید همه‌چیز به بهترین صورت باشد باید کارت‌های زیبایی طراحی کنید.


ممکن است در برنامه‌ریزی رویداد آخرین چیزی که توجه می‌کنید، طراحی گردن‌آویزهای شرکت‌کنندگان باشد. البته شما می‌توانید هیچ کارتی برای شرکت‌کنندگان در نظر نگیرید ولی اگر می‌خواهید همه‌چیز به بهترین صورت باشد باید کارت‌های زیبایی طراحی کنید.

بسیاری از شرکت‌کنندگان اغلب کارت‌های خود را دور نمی‌اندازند و به عنوان یادگاری نزد خود نگه می‌دارند، بنابراین شما باید آن را طوری طراحی کنید که هر زمان آن را می‌بینند یاد لحظات خوب خود در رویداد شما بیفتند.

شما با طراحی گردن‌آویزهای خوب فرصت تبلیغات رایگان را به دست می‌آورید زیرا شرکت‌کنندگان آن‌ها را به خانه یا دفترکار خود خواهند برد و با افتخار به بقیه نشان خواهند داد. بنابراین نه تنها هر زمان که آن را دیدند رویداد شما را به خاطر خواهند آورد، همکاران‌ و دوستان‌‎شان نیز در معرض آن قرار خواهند گرفت.

نکات مهمی که به هنگام طراحی گردن‌آویز کنفرانس باید رعایت کنید

اندازه‌ی ایده‌آل انتخاب کنید

در حالی‌که اندازه‌های گوناگونی در رویدادهای مختلف استفاده می‌شود، پیشنهاد ما این است که از سایز ایده‌آل ۵*۳.۷۵ استفاده کنید.

اندازه کارت کنفرانس

نام افراد را بزرگ بنویسید

نام شرکت‌کنندگان را در گردن‌آویزهای آن‌ها بزرگ بنویسید، بدین ترتیب اگر کارکنان با یکی از شرکت‌کنندگان قرار داشته باشند، به راحتی می‌توانند همدیگر را پیدا کنند. علاوه بر اهداف داخلی، این کار فرآیند شبکه‌سازی را ساده‌تر خواهد کرد. شخصا یکی از اولین چیزهایی‌که در کنفرانس‌ها انجام می‌دهم، آشنا شدن با افراد جدید است و گردن‌آویزها یکی از بهترین راه‌ها برای این کار و شروع یک ارتباط است.

گردن‌آویزهای کنفرانس را طوری طراحی کنید که مقاوم باشند

گردن‌آویزها باید به گونه‌ای باشند که به هنگام حرکت شرکت‎‌کنندگان به اطراف و یا در مابین صحبت‌های‌شان اذیت نکند. یک راه خوب برای لذت‌بخش کردن استفاده از کارت‌ها اضافه کردن طناب به دو طرف کارت است، مانند شکل زیر:

 کارت کنفرانس

اطلاعات اضافی را فقط اگر مرتبط هست بنویسید

شاید شما دوست داشته باشید که لوگوی شرکت، لینک‌ شبکه‌های اجتماعی و بسیاری از اطلاعات دیگر را نیز در کارت‌های کنفرانس قرار دهید، اما اگر فضای محدودی دارید، لازم نیست آن را پر کنید. شما می‌توانید تصمیم بگیرید که کدام مناسب‌تر است.

هر دو طرف کارت باید پرینت شود، اغلب بسیاری از برگزارکنندگان فراموش می‌کنند تا دو طرف کارت را آماده کنند. این اشتباه هرگز نباید اتفاق بیفتد.

۶ گردن‌آویز زیبا که می‌توانید از آن‌ها برای کنفرانس‌های بعدی الهام بگیرید

در ادامه تعدادی از زیباترین کارت‌هایی که طراحی شده نشان می‌دهیم، هدف این است که بتوانید در رویداد بعدی خود از این‌ها الهام بگیرید و زیباترین گردن‌آویزها را طراحی کنید.

منبع(کنفرانس MAI P&M )

کنفرانس MAI P&M

  • نام شرکت‌کنندگان در مکان مناسب(بالا سمت چپ) و اندازه‌ی صحیح باعث شده که اطرافیان به راحتی بتوانند با همدیگر آشنا شوند.
  • استفاده از رنگ‌های مختلف برای انواع شرکت‌کنندگان(اسپانسرها، سخنرانان، مهمانان، شرکت‌کنندگان VIP و غیره) برای ارتباطات موثر مفید است.

منبع(کنفرانس Brand New Conference)

در حالی‌که سه رنگ زرد،سفید و سیاه اغلب کنار هم استفاده نمی‌شوند، اما کارت‌های Brand New Conference طوری طراحی شد که بسیار مدرن و جذاب دیده می‌شود.

گردن آویز کنفرانس

  • هماهنگی رنگ کارت‎‌ها با میز سخنرانان و بسیاری از چیزهای دیگر فوق‌العاده به نظر می‌رسید.
  • با این‌که اطلاعات کمی روی کارت قرار داده شده ولی این اطلاعات بیشترین بازدهی را داشتند.
  • طرز قرار گرفتن طناب به خوبی طراحی شده و شرکت‌کنندگان با انداختن آن در گردن خود اذیت نخواهند شد.

کنفرانس Future Stack

در اولین رویدادی که شرکت نرم‌افزاری NewRelic برگزار کرد نوعی از گردن‎‌آویزها استفاده شد که در ابتدا کمی عجیب و غریب به نظر می‌رسیدند. این طرح به کاربران اجازه می‌داد تا با استفاده از NFC اطلاعات را با دیگران به اشتراک بگذارند و از طریق دستگاه آندروید و یا IOS خود به آن‌ها دسترسی پیدا کنند.

کارت کنفرانس

کنفرانس F8

کارت‌هایی که در این رویداد طراحی شده، تمام اطلاعات ضروری روی یک کارت کوچک قرار داده شده است. اگر شما هم رویداد کوچکی داشته باشید می‌توانید از این مدل کارت‌ها استفاده کنید.

کارت کنفرانس

کارت کنفرانس

کنفرانس Brooklyn Beta

گردن‌آویز کنفرانس Brooklyn Beta یک گام فراتر از بقیه هستند، آن‌ها با قرار دادن عکس شرکت‌کنندگان به همراه یک بیوگرافی کوتاه شاهکاری برای هماهنگی هر چه بیشتر طراحی کرده‌اند. نام شرکت‌کنندگان در این کارت‌ها بزرگ نوشته شده و رنگ‌ها کاملا هماهنگی دارند. اما مهم‌ترین ویژگی این کارت اطلاعات زیاد آن است که به نحو فوق‌العاده‌ای در کنار همدیگر قرار گرفته‌اند.

گردن آویز رویداد

تدکس سنت جونز

این کارت کاملا متفاوت از سایرین است و بیشتر روی نام رویداد و نقش افراد در رویداد تاکید کرده است. از یک پالت رنگ استفاده کرده و آویز آن بسیار ساده و راحت است. با این حال اطلاعات بسیار کمی از فرد روی این کارت آورده شده است.

گردن‌آویز تدکس

 

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *