کتابچه الکترونیکی «اصول برگزاری رویداد موفق»

تاریخ: ۲۲ فروردین ۱۳۹۵
کتابچه الکترونیکی «اصول برگزاری رویداد موفق»

کنفرانس‌ها، همایش‌ها و سمینارها یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی شرکت‌ها محسوب می‌شوند که در صورتی‌که دقیق و حساب‌شده برنامه‌ریزی و اجرا شوند، نتایج مثبت و تعیین‌کننده‌ای را برای کسب‌و‌کارها به همراه دارد.

 

کتابچه الکترونیکی «اصول برگزاری رویداد موفق» توسط مجموعه ایوند به عنوان سامانه برگزاری رویداد در ایران، تهیه و به صورت رایگان در اختیار دبیران و برگزارکنندگان همایش‌ها و رویدادها قرار گرفته است. هدف از تهیه و انتشار این کتاب آموزش مهارت‌های علمی و اجرایی مورد نیاز جهت برگزاری همایش ها، سمینارها و کنفرانس‌ها است.

ایجاد اعتبار و اعتماد نزد مخاطبان، برقراری ارتباط نزدیک و تعاملی با همکاران و مشتریان، کسب درآمد و سرمایه، شکل‌گیری ایده‌ها و طرح‌های جدید، مطرح شدن به عنوان یکی از بهترین فعالان حوزه مربوطه و رهبر فکری از جمله امتیازات و دستاوردهایی است که برگزاری یک رویداد موفق می‌تواند برای یک کسب‌وکار به ارمغان آورد.

«ایوند» به عنوان سامانه ایجاد، مدیریت، انتشار و فروش بلیت رویداد در ایران، این امکان را در اختیار برگزارکنندگان رویدادها قرار می‌دهد تا بتوانند رویداد خود را سازمان‌دهی کرده و با مخاطبان خود در سطح وسیعی به اشتراک بگذارند.

تکنولوژی ایوند به گونه‌ای طراحی شده است تا برگزارکنندگان رویدادهای مختلف از دورهمی‌های کوچک و ورکشاپ‌های آموزشی تا کنفرانس‌ها و همایش‌های بزرگ بتوانند با استفاده از سیستم ایوند رویداد خود را تعریف کرده و اقدامات مدیریتی و اجرایی لازم را انجام دهند.

مجموعه ایوند تلاش کرده است ماحصل تجربیات چندین سال فعالیت در حوزه برگزاری همایش‌ها، کنفرانس‌ها و سمینارهای مختلف را به صورت علمی، اجرایی و مدون در اختیار دبیران و برگزارکنندگان همایش‌ها و رویدادها قرار دهد.

کتابچه الکترونیکی «اصول برگزاری رویداد موفق» به صورت الکترونیکی و در فرمت PDF تهیه و به صورت رایگان در اختیار فعالان و علاقه‌مندان این حوزه قرار گرفته است تا بتواند همایش‌ها و رویدادهای خود را به صورت هدفمند برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

سر فصل‌های تشکیل‌دهنده کتابچه الکترونیک اصول و فنون برگزاری رویداد:

  • مقدمه
  • هدف گذاری
  • برنامه‌ریزی
  • بازاریابی
  • اجرا
  • پیگیری

علاقه‌مندان جهت آشنایی با جزئیات و سازوکارهای اجرایی لازم در راستای برگزاری رویدادها، می‌توانند با کلیک بر روی لینک زیر، کتابچه الکترونیکی «اصول برگزاری رویداد موفق» را به صورت رایگان دریافت کنند.

 دریافت کتابچه الکترونیکی «اصول برگزاری رویداد موفق»

 

مطالب مرتبط

نظرات بازدیدکنندگان

  1. مجید گفت:

    ممنون از مطلب خوبتون.
    این آموزش بسیار مناسب روابط عمومی ها و برگزار کنندگان رویدادها هست.

  2. محمد حسین خوانساری گفت:

    بسیار عالی و کاربردی ، مخصوصا قسمت بازاریابی و پیگیری

  3. متخصص گفت:

    مرسی از زحماتتون .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *