پیشنهادی که نمی‌توانید آن را رد کنید!

تاریخ: ۱۷ آذر ۱۳۹۵
پیشنهادهای هفته‌ی رویداد

از آن‌جایی که ما دوست داریم با همه‌ی شما همراه شویم، بازهم تاکید می‌کنیم که اولین هفته‌ی ملی رویداد از 20 تا 26 آذر -که می‌شود همین هفته‌ی آینده- برگزار خواهد شد. اگر تا به حال در هیچ‌یک از رویدادهای این هفته ثبت‌نام نکرده‌اید، همین امروز به سایت هفته‌ی رویداد بروید و برنامه‌ی مورد علاقه‌تان را پیدا کنید.

تخفیف و قرعه‌کشی

با شرکت در هریک از رویدادهای این هفته -علاوه بر تخفیفی که در قیمت بلیت رویداد خواهید داشت- می‌توانید در قرعه‌کشی ایوند هم شرکت کنید. برای شرکت در قرعه‌کشی کافی‌ست عضو ایوند باشید، در یکی از برنامه‌های هفته‌ی رویداد شرکت کنید و یک عکس از خودتان در رویداد روی اینستاگرام‌تان منتشر کنید. (همراه با هشتگ #هفته_رویداد و تگ کردن اکانت اینستاگرام ایوند)

اما هفته‌ی رویداد به جز ایوند حامیان دیگری نیز دارد. با شرکت در رویدادهای این هفته یک کد تخفیف 10 درصدی برای خرید بلیت پروازهای داخلی از سوی زورق دریافت خواهید کرد. در ضمن، فرانش هم یک کد شارژ 5هزار تومانی برای استفاده از ویدئوهای آموزشی به شما ارائه خواهد داد.

اِی‌نتورک“، “20تا30” و “پرتال دانشگاهی ایران” نیز از دیگر حامیان هفته‌ی رویداد هستند.

خلاصه این‌که پیشنهادهای هفته‌ی رویداد مجموعه‌ای‌ست که نمی‌توانید ردش کنید. (خیلی هم پدرخوانده‌طور!) برای آپدیت‌های دیگر درمورد هفته‌ی رویداد، با کانال تلگرام ایوند (evandchannel@) همراه باشید.

مطالب مرتبط

نظرات بازدیدکنندگان

  1. جراح گفت:

    تبریک بابت اندیشه درخشانتون .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *