ما ایوند هستیم

تاریخ: ۳۰ آبان ۱۳۹۴
ایوند

اسم عوض میشود ولی ما همچنان ابزار مدرنی را در اختیار برگزار کنندگان میگذاریم که رویدادشان را معرفی کنند و مرجعی برای رویدادهای مختلف هستیم برای افرادی که به توسعه فردی و حرفه ای خود اهمیت میدهند.


شما ما رو به عنوان «مای ایونت» میشناسین ولی از چند ماه قبل تصمیم گرفتیم که اسم سرویسمون رو به «ایوند» تغییر بدیم.

 

تغییرات به شرح زیر خواهد بود:‌

 

۱) اسم سرویس از «مای ایونت» به «ایوند» تغییر میکند.

۲) دامنه از evand.com به evand.com منتقل میشود و تمام رویدادهایی که روی دامنه سابق بوده اند به لینک در دامنه جدید فوروارد میشوند. برای مثال اگر یک شرکت کننده لینک evand.com/hamfekr را وارد مرورگر خود کند، او را به evand.com/hamfekr منتقل میکنیم که ثبت نام خود را ادامه دهد. در ضمن تذکرات لازم را به کاربر میدهیم که از تغییر مسیر خود متعجب نشود.

۳) طراحی سایت به مراتب بهتر شده است. احساس میکنیم که طراحی جدید میتواند خیلی بهتر سرویس ما را به برگزارکنندگان و رویدادها را به مخاطبین معرفی کند. امیدواریم که شما هم تجربه خوبی از طراحی جدید داشته باشید و پیشنهادها و انتقاداتتان را برای ما بفرستید.

اسکرین شات صفحه رویدادها - ایوند

اسکرین شات نمونه صفحه ثبت نام

ولی در نهایت ما همچنان خودمان هستیم!

اسم عوض میشود ولی ما همچنان ابزار مدرنی را در اختیار برگزار کنندگان میگذاریم که رویدادشان را معرفی کنند و مرجعی برای رویدادهای مختلف هستیم برای افرادی که به توسعه فردی و حرفه ای خود اهمیت می‌دهند.

فقط این وسط ما به جای اینکه بگوییم در «مای ایونت» کار میکنیم، می گوییم در «ایوند» کار میکنیم! (و لابد یکی باید به فکر سفارش دادن کارت ویزیت و سربرگ جدید باشد… )

حالا ممکن است چند سوال برای شما پیش آمده باشد که در ادامه سعی میکنیم به آن ها پاسخ بدهیم:

چرا دارید اسمتون رو عوض میکنید؟‌

ما هم مثل شما کمی به اسم «مای ایونت» عادت کردیم و تا به امروز هم «مای ایونت» برند رو به رشدی بوده است. ولی مشکل اینجاست که ما فقط دامنه دات آی آر را داریم و myevent.com یک سرویس آمریکایی مشابه هست که این تشابه اسم و سرویس باعث سردرگمی خیلی از مشتریان شده و خواهد شد.

برای اینکه واقعا به یک برند و مرجع تبدیل شویم به اسمی لازم داریم که جلوی رشد ما را نگیرد. ملاک هایی که برای پیدا کردن اسم جدید داشتیم به شرح زیر بود:‌

۱) کوتاه باشد

۲) املای آن به فارسی و لاتین راحت باشد

۳) معنی وصل کردن و اطلاع رسانی را در بر بگیرد

۴) به کلمه event نزدیک باشد

در نهایت روی کلمه «وند» کلید کردیم. وند در فارسی به معنای وصل کردن می باشد (مثل پسوند، پیشوند) و evand هم به کلمه event نزدیک می باشد و هم به معنی وصل کردن الکترونیکی می باشد.

چه اتفاقی برای حساب های کاربری «مای ایونت» میوفته؟

هــــیــــچــــی! تمام حساب های کاربری و رویدادها به دامنه جدید منتقل شده است. شما میتوانید با همان یوزر و پسورد «مای ایونت» در «ایوند» لاگین کنید. (در اینجا لازم است تضمین بدهم که ما به هیچ وجه به پسوردهای شما دسترسی نداریم و هیچ وقت هم نخواهیم داشت.) مشکل لاگین کردن سیستم قبلی هم کاملا برطرف شده است. شما اگر وسط ثبت نام در یک رویداد هستید، میتوانید بدون اینکه از صفحه ثبت نام خارج شوید وارد حساب کاربری خود شده و ثبت نام را ادامه دهید.

نمونه لاگین ایوند

 

مشکلاتی که غرش رو زده بودیم برطرف شده؟‌

خیلی از تغییرات ورژن جدید، رفع اشکالات سیستم قبلی است و زیاد نیاز به توضیح ندارند. تغییرات جدیدتر نیز در راهنماهای آینده به مرور معرفی خواهند شد. همانطور که میدانید مهمترین فرد در تیم «ایوند»، شما برگزارکنندگان و شرکت کنندگان هستید که با نظرات و انتقاداتتان ما را راهنمایی میکنید.

ما دوست داریم از شما بشنویم. لطفا ۱ دقیقه از وقتتان را کنار بگذارید و این ۲ سوال را در نظرسنجی پاسخ دهید:‌ نظرسنجی کوتاه