چطور از ربات تلگرام ایوند استفاده کنیم

تاریخ: ۲ بهمن ۱۳۹۵
ربات تلگرام ایوند

قبل از هر چیز از طریق آی‌دی evandbot@ صفحه‌ی ارسال پیام به ربات تلگرام ایوند را باز کنید. در اولین مرحله، با صحنه‌ی زیر مواجه خواهید شد.

untitled-1

 ابتدا گزینه‌ی /start را انتخاب کنید تا پیام زیر را ببینید. لطفا -همان‌طور که در تصویر می‌بینید- گزینه‌ی in-app browser را غیرفعال کنید.

untitled-2

در مرحله‌ی بعد اگر هنوز حساب کاربری‌تان را در ایوند نساخته‌اید، گزینه‌ی “برای ورد به وب سایت ایوند اینجا کلیک نمایید.” برای شما در نظر گرفته شده است. با کلیک روی این لینک به وبسایت ایوند منتقل خواهید شد تا با استفاده از یکی از راه‌های ثبت‌نام، اطلاعات خود را وارد نموده و به جمع ایوندی‌ها بپیوندید.

untitled-3

در مرحله‌ی بعد باید ربات تلگرام را به حساب کاربری‌تان در ایوند متصل کنید. برای این کار روی آیکون / که در سمت راست کادر نوشتن پیام قرار دارد کلیک کنید و سپس گزینه‌ی /connect_user را بزنید.

untitled-4

سپس نام کاربری و رمز عبور حساب کاربری‌تان را به ترتیب -و بعد از درخواست ربات تلگرام ایوند- وارد کنید تا با این پیام مواجه شوید: “عملیات با موفقیت انجام شد. تلگرام شما به کاربر ایوند ارسالی وصل گردید.”

untitled-5

بعد از انجام این مراحل می‌توانید به راحتی از ربات تلگرام ایوند برای یافتن رویدادها استفاده کنید. برای این کار دوباره روی آیکون / کلیک کرده و این بار گزینه‌ی /discovery را بزنید تا بتوانید به گشت و گذار در ایوند بپردازید.

در این بخش می‌توانید با استفاده از کلمه‌ی کلیدی مورد نظرتان در میان رویدادها جست‌وجو کنید یا رویدادهای پربازدید و داغ ایوند را ببینید و یا فقط رویدادهایی را که در گروه‌های مورد علاقه‌تان قرار دارند را انتخاب کنید. گروه‌های موضوعی مورد علاقه‌ی شما از داخل حساب کاربری و توسط خود شما تعیین می‌شوند. انتخاب علاقه‌مندی‌ها برای دریافت توصیه‌های مناسب در ایمیل‌های هفتگی ایوند نیز مفید خواهد بود. به شما توصیه می‌کنیم که حتما این کار را انجام دهید.

untitled-6

بعد از انتخاب یکی از گزینه‌های بالا، لیست رویدادها را به‌صورت زیر خواهید دید. با کلیک روی نام هریک از رویدادها، وارد صفحه‌ی اختصاصی آن در وبسایت ایوند خواهید شد تا بتوانید جزئیات بیش‌تری را درمورد رویداد ببینید.

untitled-7

استفاده از ربات تلگرام ایوند همیشه و هر چند بار که بخواهید امکان‌پذیر است تا بتوانید به راحتی و قبل از ورود به وبسایت، رویدادهای مورد نظرتان را پیدا کنید.

اگر درمورد نحوه‌ی کارکرد ربات ایوند نظری دارید، خوش‌حال خواهیم شد آن را در ادامه‌ی همین پست با ما در میان بگذارید.

نظرات بازدیدکنندگان

  1. محمد حسن گفت:

    چقدر خوب.. این تلگرام چقدر کارها رو راحت کرده…امیدوارم نبندنش

  2. عاطفه گفت:

    من نتونستم که

    1. سلام
      ممنونیم از اینکه از بات تلگرام ایوند استفاده میکنید.
      در صورت امکان شرح مشکلی که باهاش مواجه شدید رو از طریق اکانت @evand_support به واحد پشتیبانی اعلام کنید تا بررسی بشه.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *