کتابچه‌ی الکترونیک راهنمای کامل سالن‌های رویداد منتشر شد

سالن‌های رویداد

« براساس پیمایشی که چندی پیش توسط ایوند انجام شد، شرکت‌کنندگانِ رویدادها محل برگزاری را به عنوان یکی از مهم‌ترین موارد در تصمیم‌گیری برای خرید یا عدم خرید بلیت رویداد معرفی کردند. تنها 5.6 درصد از پاسخ‌دهندگان اهمیت محل برگزاری را “کم” یا “خیلی کم” ارزیابی کردند. در حالی که بیش از 61 درصد آن‌ها اهمیت “زیاد” یا “خیلی زیاد”ی برای محل برگزاری رویداد قائل بودند.

از طرف دیگر، هزینه‌ای که برگزارکنندگان رویدادها برای اجاره‌ی سالن صرف می‌کنند، بخش بزرگی از بودجه‌ی آن‌ها را به خودش اختصاص می‌دهد. (حتی شاید بیش‌تر از هزینه‌ی سخن‌رانان یا بازاریابی و تبلیغات) تمام این موارد نشان می‌دهند که باید دقت ویژه‌ای در انتخاب سالن به خرج داد.

شما به عنوان یک برگزارکننده‌ی موفق باید به دنبال سالنی باشید که هم منحصربه‌فرد و خلاقانه باشد و هم در دسترس و قابل استفاده. در عین حال، باید این کار را در چهارچوب بودجه‌ای که در اختیار دارید انجام دهید. توانایی انجام این کار، تاثیر بسیار بزرگی روی برند رویدادهای شما خواهد داشت.»

آن‌چه که خواندید، قسمتی از بخش اول کتابچه‌ی الکترونیک “راهنمای کامل سالن‌های رویداد” بود که به عنوان سومین کتابچه‌ی راهنمای برگزارکنندگان رویداد، توسط ایوند منتشر شده است.

سرفصل‌های این کتابچه:

  • ویژگی‌های یک سالن خوب:
  • ‌ چطور سالن‌ها را پیدا کنیم؟
  • سیستم سالن‌یاب چطور کار می‌کند؟
  • انتخاب بهترین سالن
  • طراحی داخلی سالن
  • جمع‌بندی و نتیجه‌گیری

در این کتابچه، تلاش کرده‌ایم تا آخرین‌های صنعت رویداد پیرامون ویژگی‌های یک سالن خوب، روش‌های انتخاب آن و چگونگی طراحی بهینه را به‌صورت یک راهنمای مختصر و مفید با شما به اشتراک بگذاریم.

برای خواندن این کتابچه، می‌توانید روی تصویر زیر کلیک کنید و پس از وارد کردن اطلاعات خواسته‌شده، کتابچه را به‌صورت رایگان -از طریق ایمیلی که دریافت خواهید کرد- دانلود کنید.

1234

در صورتی که نظر یا انتقادی درمورد محتوای این کتابچه دارید یا درمورد کتابچه‌های بعدی پیشنهاد یا ایده‌ی خاصی در ذهن دارید، می‌توانید از راه‌های زیر با ما در تماس باشید:

آدرس ایمیل: info@evand.com

آی‌دی تلگرام: @evand_content

نظرات بازدیدکنندگان

  1. متخصص گفت:

    بسیار عالی بود .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *