راهنمای خرید بلیت

تاریخ: ۱۷ اسفند ۱۳۹۴

برای اینکه بتوانید در رویدادی شرکت کنید دارا بودن بلیت رویداد الزامی است. رویداد ها هم میتوانند بلیت رایگان داشته باشند و هم بلیت پولی. برای خرید بلیت رایگان تنها کافیست وارد صفحه ثبت نام رویداد شده، تعداد بلیت را انتخاب نمایید، اطلاعات درخواستی را پر کنید و بلیت خود را از طریق ایمیل دریافت کنید. مراحل خرید بلیت پولی نیز به همین شکل می باشد به علاوه پرداختی که به صورت آنلاین خواهد بود. در ادامه میتوانید تمامی این مراحل را همراه با تصویر مشاهده نمایید.

برای خرید بلیت رویداد کافی است وارد صفحه ثبت نام رویداد شده و طبق تصویر زیر تعداد مد نظر بلیت را انتخاب نمایید. البته ممکن است برگزارکننده ای مشخص کرده باشد که هر شخص تنها یک بلیت بتواند خریداری کند.

Capture

بعد از انتخاب تعداد در صورتی که «کد تخفبف» داشته باشید میتوانید طبق تصویر زیر آن را وارد نمایید و با کلیک  روی دکمه «اعمال»، از آن استفاده نمایید. در غیر این صورت پس از انتخاب تعداد تنها کافیست روی دکمه «ثبت نام»کلیک کنید.

Untitled1

دقت کنید که در صورت وارد نمودن کد تخفیف و عدم کلیک روی دکمه «اعمال» تخفیف در نظر گرفته نخواهد شد.

Untitled2

سپس به صفحه ثبت نام وارد خواهید شد که در آنجا اطلاعات بلیت مورد نظر را مشاهده خواهید کرد.

Untitled3

بعد از آن می بایست اطلاعات درخواستی را درج نمایید. همانطور که در تصویر زیر مشاهده میکنید در این قسمت در صورتی که تعداد بلیت ها بیش از یک عدد باشد، با انتخاب «مشخصات سایر بلیت ها نیز مشابه همین باشد»، مشخصات بقیه بلیت ها، مشابه بلیت اول به سیستم «ایوند« وارد میشود. ما پیشنهاد میکنیم برای دسترسی بهتر برگزارکننده به شرکت کنندگان، این مشخصات به صورت جداگانه برای هر نفر پر شود.

Untitled4

سپس با انتخاب نوع پرداخت آنلاین و کلیک روی دکمه «تأیید و پرداخت» ، به صفحه بانک هدایت خواهید شد.

Untitled5

پرداخت آنلاین از طریق کارت های بانکی عضو شتاب انجام میشود. برای انجام این کار شما باید داری رمز اینترنتی باشید که میتوانید آن را از بانکی که صادر کننده کارتتان است دریافت کنید. کد cvv2 نیز به کد 3 یا چهار رقمی نوشته شده روی کارت بانکی شما گفته میشود. همچنین تاریخ انقضا کارت روی آن درج شده است.

Untitled6

Unitled7

بعد از تکمیل اطلاعات روی دکمه «پرداخت» کلیک کنید. بعد از این پیام موفقیت پرداخت را دریافت خواهید کرد. در این صفحه طبق تصویر زیر به صورت اتوماتیک به سایت پذیرنده که در اینجا «ایوند» می باشد منتقل خواهید شد و یا میتوانید با کلیک روی دکمه  «تکمیل خرید و انتقال به سایت پذیرنده» به سایت «ایوند» برگردید.

Untitled8

اکنون خرید شما با موفقیت انجام شده است. شما میتوانید شرکت در رویداد خریداری شده را از طریق صفحات اجتماعی خود با کلیک روی آنها، طبق تصویر زیر، به دوستانتان پیشنهاد دهید.

 

Untitled9

با بستن این پیغام و بازگشت به صفحه رویداد از خرید خود مطلع خواهید شد.

Untitled10

به این ترتیب بلیت های خریداری شده برای شما از طریق ایمیل ارسال میشود. گاهی ممکن است بلیت ها در پوشه ای به جز Inbox شما باشد که جای نگرانی نیست. تنها با جست و جویی ساده، بلیت خود را خواهید یافت.

Untitled11

 

مطالب مرتبط