۷ حساب کاربری که استفاده‌ی موثر از محتوای اینستاگرام را به شما نشان خواهند داد

محتوای اینستاگرام

اصولا استفاده‌ی موثر از اینستاگرام آن‌قدرها هم کار راحتی نیست. به‌خصوص اگر در کار برگزاری رویداد باشید، خودتان هم قطعا این سختی را لمس کرده‌اید. این ۷ حساب کاربری اینستاگرام که متعلق به برگزارکنندگان حرفه‌ای رویداد هستند، به شما ایده‌های خوبی برای استفاده‌ی موثر از محتوای اینستاگرام خواهند داد.

۱- Mindy Weiss

یکی از پرطرف‌دارترین برگزارکنندگان رویداد در اینستاگرام؛ او عکس‌های زیبا و پر از رنگی از رویدادهایی که در اجرای آن‌ها دخیل است، در حساب کاربری‌اش منتشر می‌کند. علاوه بر این، تخفیف‌های ویژه‌ی رویدادهای دیگر در منطقه‌ی فعالیت او نیز در اینستاگرام‌اش منتشر می‌شوند.

۲- International Event Company

فعالیت این شرکت برگزارکننده‌ی رویداد بسیار گسترده است و عملا همه چیز را شامل می‌شود! در صفحه‌ی اینستاگرام شرکت می‌توانید از طراحی‌های جالبی و خلاقانه‌ی آن‌ها در رویدادهای مختلف الهام بگیرید. عکس از سالن‌های مورد استفاده به همراه دکوراسیون داخلی آن‌ها، قسمت بزرگی از محتوای اینستاگران این شرکت است.

۳- heygorgevents

این برگزارکننده فقط در حوزه‌ی رویدادهای خصوصی مثل جشن‌های عروسی فعالیت دارد. محتوای اینستاگرام او بیش‌تر از تزئینات داخلی محل برگزاری این رویدادها و تا حدودی زندگی شخصی‌اش تشکیل می‌شود. ترکیبی که به نظر می‌رسد برای دنبال‌کنندگان او جذاب است.

۴- Outstanding in the Field

این برگزارکننده، گردش‌گری و برگزاری رویداد را باهم ترکیب کرده است؛ شرکتی که متخصص برگزاری رویداد در فضاهای باز است و در 12 کشور مختلف رویداد برگزار می‌کند. محتوای اینستاگرام این برگزارکننده از محل‌های مختلف برگزاری و فضاهایی‌ست که برای برگزاری رویدادها مرتب می‌شوند.

۵- Kara’s Party Ideas

این برگزارکننده هم بیش‌تر در حوزه‌ی رویدادهای شخصی فعالیت دارد و در اینستاگرام‌اش خلاقیت خود در طراحی فضای رویداد، تِم مشخص برای رویدادها و برنامه‌های تفریحی جانبی را به نمایش می‌گذارد. احتمالا با دیدن محتوای اینستاگرام او می‌توانید درمورد دکورهای خاص و تِم‌های مختلف برای رویدادها ایده بگیرید.

۶- Oh Happy Day

عکس‌هایی از سفرها و رویدادهاییک برگزارکننده که می‌توانند الهام‌بخش شما در برنامه‌ریزی برای رویدادتان باشند. تِم خاص و رنکارنگ عکس‌ها، جذابیت خاصی به این صفحه‌ی اینستاگرام بخشیده است.

۷- Bibi Hayat Events

این برگزارکننده‌ی کویتی با عکس‌هایی ساده اما جالب، فرآیند برنامه‌ریزی و برگزاری رویداد را روایت می‌کند. مهم‌ترین بخش محتوای اینستاگرام این برگزارکننده، دکوراسیون و طراحی داخلی محل برگزاری رویدادهای مختلف است.

با دنبال کردن این حساب‌های کاربری اینستاگرام، می‌توانید از آخرین‌های برگزاری رویداد در کشورهای مختلف باخبر شوید و برای رویداد خودتان هم ایده بگیرید.

اینستاگرامِ ایوند

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *