ابزار تبلیغاتی «ایوند»

تاریخ: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴

Capture

یکی دیگر از امکانات «ایوند» فراهم کردن امکان اطلاع‌رسانی برگزاری یک رویداد برای برگزارکنندگان است. افراد می‌توانند با ورود به پنل رویداد مورد نظرشان، از قسمت اطلاع‌رسانی و با انتخاب «ابزار تبلیغاتی ایوند» یکی از سه روش اطلاع‌رسانی «ایوند» را انتخاب نمایند. پس از انتخاب و اعمال تنظیمات مورد نظر کافی‌ست روی دکمه‌ی «پرداخت» کلیک کنید.

  • اسلایدر:

با انتخاب ابزار اسلایدر و مشخص کردن تاریخ و زمان نمایش طبق تصویر زیر، پس از پرداخت هزینه، این بسته‌ی تبلیغاتی برای رویداد شما فعال خواهد شد.

Untitled3

  • ارسال ایمیل:

«ایوند» این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید رویداد خود را از طریق ایمیل به مخاطبین‌تان معرفی کنید. بنابراین با انتخاب این بسته و مشخص کردن تعداد دریافت‌کنندگان و تاریخ ارسال، رویداد شما از طریق ایمیل برای مخاطبان فرستاده می‌شود.

Untitled

  • تبلیغات نمایشی:

ابزار تبلیغات نمایشی بنر رویداد شما را میلیون‌ها بار به کاربران اینترنت نشان می‌دهد. برای فعال کردن این بسته، میتوانید بودجه‌ی خود را مشخص نموده و تعداد نمایش را نسبت به بودجه خود مشاهده نمایید. حداقل بودجه‌ی مجاز برای انتخاب این بسته 300000 تومان بود که در حال حاضر به 150000 تومان کاهش پیدا کرده است.

Untitled2

مطالب مرتبط