گزارشی از هفته‌ی ملی رویداد [+اینفوگرافیک]

تاریخ: ۵ دی ۱۳۹۵
گزارشی از هفته‌ی ملی رویداد

هفته‌ی ملی رویداد برای اولین بار از 20 تا 26 آذرماه برگزار شد. در این هفته 277 رویداد مختلف در 13 حوزه‌ی موضوعی برگزار شدند و در مجموع، 5749 نفر در آن‌ها شرکت کردند. رویدادهای این هفته در 33 شهر و 28 استان کشور پراکنده بودند که شهرهای تهران، اصفهان و شیراز با 180، 12 و 10 رویداد، بیش‌ترین میزان از رویدادها را به خود اختصاص دادند. 17 رویداد نیز به صورت آنلاین برگزار شدند. وبسایت اختصاصی هفته‌ی رویداد هم بیش از 58هزار بار بازدید داشت.

اما این هفته و برنامه‌های آن -علاوه بر برگزارکنندگان و علاقه‌مندان رویدادها- توسط رسانه‌های جمعی کشور نیز مورد توجه قرار گرفت و خبرهای مربوط به آن در بیش از 40 روزنامه، مجله و سایت خبری منتشر شد. روزنامه‌های جهان اقتصاد، شرق و رسالت و خبرگزاری‌های صداوسیما، ایلنا و تابناک -در کنار مجله‌ی همشهری جوان- از جمله‌ی این رسانه‌ها بودند.

یکی دیگر از برنامه‌های این هفته، قرعه‌کشی ویژه‌ی ایوند با جایزه‌ی سفر به استانبول برای شرکت در رویداد TEDx این شهر بود که آقای سید علی سجادی دزفولی برنده‌ی آن شد.

تجربه‌ی شما از این هفته چطور بود!؟ نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود را از طریق کامنت در همین پست یا از طریق آدرس ایمیل info@evand.com با ما در میان بگذارید.

گزارشی از هفته‌ی ملی رویداد

 

مطالب مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *