چگونه برای همایش، رویداد و سمینار خود بازاریابی و تبلیغات کنیم؟

تاریخ: ۱۳ شهریور ۱۳۹۵

هر روزه صدها همایش، رویداد، سمینار، دوره آموزشی و ورکشاپ در کشور برگزار می شود. تعداد کمی از این رویدادها می توانند ظرفیت مورد نظر خود را تکمیل کنند و یا حتی مخاطبین بالقوه رویداد خود را بیابند؛ در نتیجه اغلب این مشکلات در بازاریابی همایش و رویداد ها وجود دارد و افراد در بازاریابی و تبلیغ رویداد خود ناموفق هستند.

با افزایش ضریب نفوذ اینترنت، استفاده از شیوه های نوین تبلیغات و بازاریابی تاثیر به سزایی در جلب مخاطبان بالقوه با هزینه ی بسیار کمتر امکان پذیر شده است.

به همین جهت این کتاب با هدف آموزش بازاریابی همایش و رویداد به برگزار کنندگان برای استفاده از ابزارهای نوین در راستای بازاریابی و تبلیغ همایش ها و رویداد ها نوشته شد.

محتوای این کتاب به صورتی نوشته شده است که قابل کاربرد برای بازاریابی تمامی رویدادها باشد. این کتاب به ویژه می تواند به افراد زیر کمک کند :

  • مدیران ارشد و مسئول بازاریابی همایش ها و سمینارهای  کشوری
  • برگزار کنندگان دوره های آموزشی و ورکشاپ ها
  • برگزار کنندگان رویدادهای درون سازمانی

بازاریابی همایش و رویداد

محتویات کتاب بازاریابی همایش و رویداد

ما در این راهنما به معرفی ابزارهای بازاریابی همایش و رویداد و شیوه های جدید بازاریابی می پردازیم که استفاده ی صحیح از این ابزارها می تواند هزینه های بازاریابی شما را کاهش و تعداد افراد ثبت نامی برای رویداد شما را افزایش دهد.

برخی از این ابزارها عبارتند از وب سایت همایش، بازاریابی محتوا، ایمیل مارکتینگ، رسانه های اجتماعی که در این کتابچه نحوه صحیح استفاده از آنها بیان شده است. با استفاده از این شیوه های نوین بازاریابی همایش و رویداد شما خواهید توانست مخاطبان مورد نظر خود را جذب نمایید؛ فروش خوبی در رویداد خود داشته باشید؛ و در نهایت بعد از برگزاری رویداد نیز مخاطبان را در تماس با خود نگه دارید تا در رویدادهای بعدی مسیر آسانتری در پیش داشته باشید.

دانلود کتاب

مطالب مرتبط

نظرات بازدیدکنندگان

  1. دکتر سعید سلطانی گفت:

    سلام

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *